مطالب مرتبط:
اینفوگرافیک | نقش رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس
بزرگداشت یاد شهدای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم، وظیفه ماست
بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر دفاع مقدس، باز خوانی مکرر وصایای شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و جور ستمکاران، وظیفه تک تک ماست
آیین رونمایی از اسناد دفاع مقدس برق منطقه ای استان زنجان
برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت هفته دفاع مقدس در بانک ملی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 11:452024-09-25سياسي

لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ بانک های استان سمنان همکاری کنند


استاندار سمنان ترویج فرهنگ دفاع مقدس با تولید محتوی مناسب برای نسل جوان را یک ضرورت خواند و گفت: در این زمینه بانک ها باید با کنگره سه هزار شهید استان همکاری کنند.

- لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ بانک های استان سمنان همکاری کنند سمنان- استاندار سمنان ترویج فرهنگ دفاع مقدس با تولید محتوی مناسب برای نسل جوان را یک ضرورت خواند و گفت: در این زمینه بانک ها باید با کنگره سه هزار شهید استان همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره ملی بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان بابیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس یک ضرورت برای آینده کشور است، ابراز داشت: امنیت امروز را مدیون خون و جانبازی همین ایثارگران و شهدا هستیم لذا این مفاهیم باید برای نسل جدید مطرح شود.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای حوزه دفاع مقدس در شهرستان های استان سمنان به انجام رسید که ضمن تقدیر از این عملکرد با توجه به رشد تکنولوژی این برنامه ها نیز باید پیوسته به روز شوند.

استاندار سمنان بابیان اینکه برای حوزه فرهنگ سازی پیرامون دفاع مقدس به همکاری همه ارگان ها و دستگاه ها نیازمند هستیم، ابراز داشت: بانک های استان سمنان مکلف به همکاری با ستاد کنگره 3000 شهید


برچسب ها: ترویج فرهنگ - دفاع مقدس - استان - سمنان - کنگره سه هزار شهید - استان سمنان - استاندار سمنان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ بانک های استان سمنان همکاری کنند

لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ بانک های استان سمنان همکاری کنند