مطالب مرتبط:
همزمان با وفات حضرت معصومه(س)، سالن های نمایش کشور یک شب تعطیل می شود
احداث ساختمان «مرکز مالی غرب کشور» در کرمانشاه در انتظار تأمین زمین
2 دهه کاهلی برای احداث خط آهن پرسرعت تهران-مشهد​​​​
بازدید مقامات قضایی خراسان رضوی از روند احداث بیمارستان 540 تختخوابی پیامبر اعظم (ص) مشهد
همه باید در راه اعتلای کلمه الله تلاش کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 16:502024-10-13ورزشي

ضرورت تلاش برای احداث سالن های نمایش استاندارد در کرج


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا سالن های نمایش استاندارد به تعداد کافی در کرج احداث و بهره برداری شوند.

- کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا سالن های نمایش استاندارد به تعداد کافی در کرج احداث و بهره برداری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا درکتانیان بعدازظهر یکشنبه در ویژه برنامه روز فرهنگی کرج که در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به تصویب نامگذاری روز فرهنگی کرج در شورای فرهنگ عمومی به مناسبت تأسیس مدرسه فلاحت کرج گفت: این مدرسه نخستین مرکز علمی کشور برای مطالعه منابع طبیعی و بزرگداشت فعالیت هایی که به منظور بهتر زیستن انسان انجام شده است به شمار می رود.

وی با اشاره به تدارک برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با همکاری دستگاه های فرهنگی استان البرز به مناسبت این روز بیان کرد: از جمله این برنامه ها می توان به برپایی نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی کرج، اجرای سرود و نماهنگ مربوط به محلات قدیمی این شهر، تجلیل از کانون های فرهنگی هنری برتر مساجد، رونمایی از کتاب شعر در کوچه باغ کرج و تجلیل از دانش آموزان مقام آور در المپیاد جهانی اشاره کرد.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - استان - فرهنگی - استاندارد
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش برای احداث سالن های نمایش استاندارد در کرج

ضرورت تلاش برای احداث سالن های نمایش استاندارد در کرج