مطالب مرتبط:
آرمین سهرابیان به سیم آخر زد
کارت های امروز ایکس ایمپایر دوشنبه 23 مهر
محمود فکری دوباره به سیم آخر زد/ یاغی استقلال پته استقلالیها را روی آب ریخت
جواب معمای تصویری روز ماسک امپایر 23 مهر و 24 مهر + کد یوتیوب و کارت های امروز ایکس
مزاحمت برای ستاره سادات قطبی با نام نیوشا ضیغمی ! / خانم مجری محجبه به سیم آخر زد + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 09:252024-10-15اقتصادي

سیم کارت های میلیاردی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: از وجنات و سکنات شان پیداست دستشان به دهانشان می رسد،آنقدر که دخل هر خرجی را چه ضروری باشد و چه غیرضروری، میلیونی و میلیاردی کنار می گذارند؛ مانند دخل های گرانی که برای به نام داشتن سیم کارت هایی با نمره های رُند، آینه ای، خاص یا قدیمی و لوکس، اختصاصی و سخاوتمندانه سوا و جدا می کنند.

شماره های خوش عدد سیم کارت های دائمی و اعتباری گوناگون که اغلب با قیمت های چندده میلیون و میلیارد تومانی هم بازار سیم کارت را به تب وتاب می اندازند و هم رندبازان بسیاری را به صف مزایده های هیجان انگیز می کشانند.

گواهش نیز رفت وآمدهای فراوان جماعتی پیرو لایف استایل های مدرن، صاحبان شهرت و برند، رندبازان یا حتی دلالان به دفاتر نمایندگی خرید و فروش سیم کارت یا صفحاتی در فضای مجازی آن هم با گفت وشنودهایی چنین، پرتکرار است: سیم کارت رند با چه کد و پیش شماره ای می خواید؟ ، رند پله ای، آینه ای، جفتی، صدی، هزاری یا گفتاری می خوای؟ ، شماره های اپراتور درخواستی تون اونقدرها هم قیمتی نیست! ، کارشناس، براساس کلی معیار از ترکیب شماره، نسبت عددی و ریاضی بین شماره ها تا میزان کارکرد سیم کارت، قیمت تعیین می کنه ، کد شماره سیم کارت تون بالاست ولی پراکندگی رقم داره ، سیم کارت های اپراتورهای مختلف هم شماره، شماره دلخواه تو


برچسب ها: سیم کارت - کارت - میلیارد - میلیاردی - روزنامه همشهری - میلیون - فروش سیم کارت
آخرین اخبار سرویس:

سیم کارت های میلیاردی!

سیم کارت های میلیاردی!