مطالب مرتبط:
101 عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در فهرست دانشمندان دو درصد جهان قرار گرفتند
93 درصد دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند
انتشارات بین المللی اشپرینگر کتاب عضو هیات علمی دانشگاه زابل را منتشر کرد
(ویدئو) صحبت های رتبه اول کنکور تجربی در دانشگاه تهران
عامل برهم زننده سخنرانی پزشکیان در دانشگاه تهران چه نسبتی با سعید جلیلی دارد؟ + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 14:352024-10-13دانش

101 عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در فهرست دانشمندان دو درصد جهان قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در فهرست اعلامی سایت ISC، که در شهریورماه سال جاری اعلام شده است، نام 1180 نفر از پژوهشگران پر استناد دو درصد دانشگاه های ایران قرار دارد که با معرفی 101 عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در این فهرست، - در جدیدترین فهرست اعلام شده از سوی مؤسسه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، 101 عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در فهرست دانشمندان پراستناد دو درصد جهان در سال 2024 قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در فهرست اعلامی سایت ISC، که در شهریورماه سال جاری اعلام شده است، نام 1180 نفر از پژوهشگران پر استناد دو درصد دانشگاه های ایران قرار دارد که با معرفی 101 عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در این فهرست، دانشگاه تهران در صدر دانشگا ه های ایران قرار گرفت.

این فهرست، عملکرد استنادی نویسندگان را به ازای بروندادهای پژوهشی منتشر شده آنان در بازه زمانی 1960 تا 2023 در 22 حوزه موضوعی اصلی و 174 حوزه فرعی تحلیل کرده و بر این اساس، نویسندگانی را که در زمره پژوهشگران پراستناد دو درصد برتر جهان قرار گرفته اند، معرفی کرده است.

فهرست دو درصد دانشمندان پراستناد جهان در سال 2024 بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در دانشگاه استنفورد بر مبنای شاخص های شناخته شده و اطلاعات مندرج در اسکوپوس اعلام شدند.


برچسب ها: عضو هیأت علمی دانشگاه تهران - عضو هیأت علمی دانشگاه - دانشگاه - دانشگاه تهران - عضو هیأت علمی - پژوهشگران پر استناد - هیأت علمی
آخرین اخبار سرویس:

101 عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در فهرست دانشمندان دو درصد جهان قرار گرفتند

101 عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در فهرست دانشمندان دو درصد جهان قرار گرفتند