مطالب مرتبط:
افتتاح طرحی ای برای توسعه گردشگری استان بوشهر
هگمتانه می تواند نقش کلیدی در توسعه گردشگری استان ایفا کند
همکاری های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری استان های مرزی ایران و ترکیه ارتقا می یابد
نشست سرپرست هیئت قایقرانی استان با معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کرمان
تلاش شرکت ملی برای توسعه صنایع پتروشیمی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 07:502024-10-05سياسي

تلاش ها برای توسعه گردشگری در استان ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از نشست هم اندیشی رفع موانع و مشکلات گردشگری استان در راستای سامان دهی تأسیسات گردشگری خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از نشست هم اندیشی رفع موانع و مشکلات گردشگری استان در راستای سامان دهی تأسیسات گردشگری خبر داد.

فرزاد شریفی در این خصوص اظهار کرد: نشست هم اندیشی رفع موانع و مشکلات گردشگری در راستای ساماندهی تأسیسات گردشگری با حضور نمایندگان اداره کل اماکن، فرماندهی نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی و نمایندگان بخش خصوصی حوزه گردشگری در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه صنعت گردشگری فرابخشی بوده و حمایت ویژه از آن ضروری است، افزود: بسیاری از مشکلات گردشگری استان تا حدودی برطرف شده و برگزاری این جلسات به منظور رفع کامل آن ها انجام می شود.

شریفی به نشست با کردهای فیلی عراق مقیم ایلام در راستای ساماندهی مرز بین المللی مهران برای ورود گردشگران عراقی به استان اشاره کرد و گفت: مرز مهران و همچنین توجه به زیرساخت ها باعث شده که استان ایلام در این زمینه مورد توجه قرار گیرد و انتظار از بخش خصوصی این است که بیشتر فعالیت های خود را با آنچه شرایط امروزی جامعه می طلبد هماهنگ کند.


برچسب ها: گردشگری - صنایع دستی و گردشگری ایلام - نشست هم اندیشی - صنایع دستی و گردشگری - صنایع دستی - هم اندیشی - رفع موانع
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ها برای توسعه گردشگری در استان ایلام

تلاش ها برای توسعه گردشگری در استان ایلام