مطالب مرتبط:
بیست و هفتمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد
بیست و هفتمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد
اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو آغاز شد
اجلاس بین المجالس جهانی در ژنو آغاز شد
هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان کار خود را آغاز کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 12:152024-10-13سياسي

آغاز به کار اجلاس بین المجالس/ تشریح برنامه هیئت پارلمانی ایران


یکصد و چهل و نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با موضوع «استفاده از علم، فناوری و نوآوری برای آینده ای مسالمت آمیزتر و پایدارتر» در ژنو آغاز به کار کرد.

- آغاز به کار اجلاس بین المجالس/ تشریح برنامه هیئت پارلمانی ایران یکصد و چهل و نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با موضوع استفاده از علم، فناوری و نوآوری برای آینده ای مسالمت آمیزتر و پایدارتر در ژنو آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یکصد و چهل و نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) در ژنو سوییس از امروز صبح (یکشنبه 22 مهر ماه) آغاز شد و تا پنجشنبه (26 مهر ماه) ادامه خواهد داشت.

اتحادیه بین المجالس که به اختصار IPU نامیده می شود، در سال 1889 تأسیس شد و هدف اصلی آن کمک به صلح و همکاری میان ملت ها با گفت وگو میان پارلمان های جهان است.

اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در نقش بازوی پارلمانی سازمان ملل متحد سالانه دو اجلاس اصلی برگزار می کند که رؤسا و سایر نمایندگان پارلمان های جهان در آن به تبادل نظر و تصویب قطعنامه می پردازند.

بالاترین رکن اتحادیه، مجمع عمومی است که دارای کمیته های دائم صلح و امنیت بین المللی، توسعه پایدار، امور سازمان ملل، و دموکراسی و حقوق بشر است.


برچسب ها: اتحادیه بین المجالس جهانی - اتحادیه بین المجالس - اجلاس اتحادیه بین المجالس - آغاز به کار - اتحادیه - اجلاس - پارلمان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اجلاس بین المجالس/ تشریح برنامه هیئت پارلمانی ایران

آغاز به کار اجلاس بین المجالس/ تشریح برنامه هیئت پارلمانی ایران