مطالب مرتبط:
آیا جانشین سید حسن نصرالله ترور شد؟
ترور سید حسن نصرا... سبب افول حزب ا... نخواهد شد
ترور سید حسن نصرا… سبب افول حزب ا… نخواهد شد
تأثیر کمک نظامی آمریکا در ترور سید حسن نصرالله
حاشیه های صداوسیما پس از ترور سید حسن نصرالله | کدام شبکه جنجالی تر بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 12:152024-10-05بين الملل

ژنرال صهیونیست: حمله به لبنان و ترور سید حسن نصرالله واقعیت را تغییر نخواهد داد


یک ژنرال صهیونیست هشدار داد که حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و ترور دبیرکل حزب الله لبنان نمی تواند واقعیت را تغییر بدهد.

- یک ژنرال صهیونیست هشدار داد که حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و ترور دبیرکل حزب الله لبنان نمی تواند واقعیت را تغییر بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق بریک ژنرال بازنشسته صهیونیست در مقاله ای برای روزنامه معاریو نوشت: مشکل بیشتر مردم و رهبران اسراییل این است که تنها به یک نقطه زمانی مشخص در زمان حال نگاه می کنند و تصویر وسیع تر و نگاه دوردست به آینده را در نظر نمی گیرند.

اهداف اسراییل آزادی اسرا در غزه، بازگرداندن ساکنان شهرک های شمال و جنوب اسراییل به منازلشان، بهبود وضعیت اقتصاد، اصلاح روابط بین المللی، اصلاح توانایی های نیروی زمینی و توقف جنگ فرسایشی کنونی است.

اکنون زمان آن رسیده تا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل و حامیان طرح از بین بردن کامل حماس و تسلیم حزب الله اذعان کنند که این اهداف هیچ ارتباطی با واقعیت ندارند و تلاش برای رسیدن به این اهداف، نتانیاهو و کابینه وی را وادار به گرفتن تصمیمات غیر عقلانی و ادامه جنگ فرسایشی می کند که آسیب شدیدی را به اسراییل می زند و به دلیل این مسئله احتمالا نمی توانیم اهداف مهم را محقق کنیم.


برچسب ها: صهیونیست - دبیرکل حزب الله لبنان - حمله رژیم صهیونیستی - اسراییل - دبیرکل حزب الله - رژیم صهیونیستی - حزب الله لبنان
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: حمله به لبنان و ترور سید حسن نصرالله واقعیت را تغییر نخواهد داد

ژنرال صهیونیست: حمله به لبنان و ترور سید حسن نصرالله واقعیت را تغییر نخواهد داد