مطالب مرتبط:
هفت تن مواد غذایی فاسد در هیرمند معدوم شد
مواد غذایی برای کاهش خطر ابتلا به دیابت
کدام مواد غذایی نیکوتین دارند؟
کدام مواد غذایی نیکوتین دارند؟
کدام مواد غذایی نیکوتین دارند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 16:552024-10-14پزشكي

مواد غذایی غیرقابل مصرف از صنوف مختلف «جم» جمع آوری شد


مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از جمع آوری 788 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف، از صنوف مختلف شهرستان در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

- بوشهر-مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از جمع آوری 788 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف، از صنوف مختلف شهرستان در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید ابراهیمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 747 واحد صنفی عرضه مواد غذایی در شهرستان وجود دارد که بازرسان بهداشت محیط به صورت مستمر از این صنوف بازدید می کنند و با مواردی که سلامت شهروندان را تهدید نماید برخورد جدی و قانونی می کنند.

وی افزود: در 6 ماهه اول سال 1403 تعداد 2 هزار و 283 بازدید از این صنوف صورت گرفته است که در این راستا 253 اخطاریه برای صنوف متخلف صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیرو بازدیدهای بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در 6 ماهه اول سال جاری، 17 صنف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و 2 صنف متخلف نیز پلمپ شد.

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم عنوان داشت: علیرغم تمام تلاش همکاران، با توجه به ازدیاد صنوف، خود شهروندان نیز می توانند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشند و هنگام خرید مواد غذایی دقت لازم را به عمل آو


برچسب ها: مواد غذایی - شهرستان - شبکه بهداشت و درمان - بهداشت محیط - بهداشت - بهداشت و درمان - صنوف
آخرین اخبار سرویس:

مواد غذایی غیرقابل مصرف از صنوف مختلف «جم» جمع آوری شد

مواد غذایی غیرقابل مصرف از صنوف مختلف «جم» جمع آوری شد