مطالب مرتبط:
چرا در نهایت اسراییل در غزه و لبنان محکوم به شکست است؟
ماموریت وزیر خارجه در ریاض و دوحه چه بود؟/ یارگیری در جبهه منطقه ای حامیان پایان جنگ در غزه و لبنان
هدف سفرهای عراقچی به عربستان و قطر چیست؟ | ایران و اعراب طرح آتش بس منطقه ای را بررسی می کنند | جنگ در کوتاه مدت متوقف نخواهد شد
رودخانه لیتانی، نقطه حساس جنگ در لبنان
شرایط اینترنت لبنان جنگ زده برای ما آرزو شده!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 08:002024-10-11بين الملل

جنگ کثیف؛ ویرانی گسترده در غزه و لبنان با هدف مخفی نگه داشتن شکست


رژیم صهیونیستی تلاش دارد از طریق ایجاد بیشترین تخریب و کشتار در غزه و لبنان، ابعاد شکست های راهبردی خود در عملیات طوفان الاقصی را مخفی نگه دارد.

- رژیم صهیونیستی تلاش دارد از طریق ایجاد بیشترین تخریب و کشتار در غزه و لبنان، ابعاد شکست های راهبردی خود در عملیات طوفان الاقصی را مخفی نگه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پایگاه خبری الجزیره در گزارشی تفصیلی به بررسی شکست های راهبردی رژیم صهیونیستی در غزه پرداخت و نوشت که با وجود گذشت یک سال از انجام عملیات طوفان الاقصی، پیامدهای این حمله همچنان در محافل رژیم صهیونیستی دیده می شود، چرا که این عملیات تأثیرات عمیقی بر جامعه و حاکمیت رژیم اسراییل داشت و شکست های گسترده ای را در تمام ابعاد سیاسی و اقتصادی امنیتی به بار آورد.

این گزارش تصریح می کند که عملیات مذکور باعث از بین رفتن وجهه بین المللی رژیم صهیونیست و افزایش شکاف عمیق داخلی در سرزمین های اشغالی و توقف روند عادی سازی شد و دیوار امنیتی این رژیم نیز ضربه بسیار مستحکمی خورد که باعث شد بخش اعظمی از جامعه اسراییل امنیت خود را از دست بدهند و این موضوع باعث گسترش مهاجرت معکوس و فرار از سرزمین های اشغالی شد.

الجزیره می افزاید که در نتیجه تلاش های مکرر رژیم صهیونیستی برای بازپس گیری هیبت و بازدارندگی خود، جنایت های متعددی توسط ا


برچسب ها: رژیم صهیونیست - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - صهیونیستی - عملیات - رژیم - راهبردی
آخرین اخبار سرویس:

جنگ کثیف؛ ویرانی گسترده در غزه و لبنان با هدف مخفی نگه داشتن شکست

جنگ کثیف؛ ویرانی گسترده در غزه و لبنان با هدف مخفی نگه داشتن شکست