مطالب مرتبط:
کاهش 23 درصدی وقوع سرقت در استان البرز
کاهش 23 درصدی وقوع انواع سرقت ها در استان البرز
کاهش 24 درصدی سرقت و افزایش 19 درصدی کشف جرایم
کاهش 24 درصدی سرقت و افزایش 19 درصدی کشف جرایم
شاخص 98 درصدی راه روستایی آسفالته در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 11:002024-10-14حوادث

کاهش 23 درصدی وقوع سرقت در استان البرز


رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به کاهش 23 درصدی وقوع انواع جرم سرقت در استان گفت: نظرآباد، چهارباغ و کرج بیشترین کاهش را در بین حوزه های قضایی استان داشته اند.

- کرج- رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به کاهش 23 درصدی وقوع انواع جرم سرقت در استان گفت: نظرآباد، چهارباغ و کرج بیشترین کاهش را در بین حوزه های قضایی استان داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی صبح دوشنبه در نشست قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان البرز که به میزبانی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه نقش و وظایف نیروی انتظامی بر اساس قوانین و مقررات متفاوت و متنوع است، گفت: بر این اساس مأموریت های متعددی در حوزه های مختلف بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه رد پای سبزپوشان پلیس در همه جا مشهود است، عنوان کرد: اقتضا دارد نیروی انتظامی با توجه به مأموریت های متنوع که حیطه های مختلفی از قبیل تأمین امنیت مرزها تا معابر شهری و روستایی را در بر می گیرد، از امکانات و حمایت های ویژه ای برخوردار باشد که قوه قضاییه از جنبه عام و همکاری های خاص، از نیروی انتظامی حمایت ویژه ای دارد.

رییس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر همکاری و تعامل نزدیک مجموعه قضایی و انتظامی استان البرز، احساس امنیت در مر


برچسب ها: استان البرز - استان - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان البرز - نیروی انتظامی - رییس کل دادگستری - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی وقوع سرقت در استان البرز

کاهش 23 درصدی وقوع سرقت در استان البرز