مطالب مرتبط:
وزش تندباد و ورود سامانه سرد بارشی به اردبیل
پیش بینی بارندگی از 27 مهر لغایت 30 مهر/هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی رگبار شدید باران، رعد و برق، احتمال تگرگ این استان ها
برقراری پرواز عمره از فرودگاه اردبیل
اردبیل نقطه عطف تحولات تاریخی و تمدنی است
تداوم پیروزی های چادرملو در مسابقات خانگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 12:402024-10-18اجتماعي

تداوم وزش تندباد در اردبیل/سامانه بارشی از دوشنبه فعال می شود


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی طی امروز و فردا وزش باد تند و جنوبی در اکثر مناطق استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

- تداوم وزش تندباد در اردبیل/سامانه بارشی از دوشنبه فعال می شود اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی طی امروز و فردا وزش باد تند و جنوبی در اکثر مناطق استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

مجید کوهی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز تا عصر فردا همچنان در مناطق جنوبی و مرکزی استان وزش باد تند جنوبی پدیده غالب بوده و از حوالی ظهر تا عصر امروز به دلیل تشدید سرعت وزش باد، خیزش گرد و خاک محلی نیز در نواحی مستعد احتمال می رود.

وی افزود: در حالی که طی این مدت در مناطق شمالی استان به دلیل وزش باد شمالی و نفوذ هوای مرطوب، آسمان ابری و مه آلود بوده و در بعضی ساعات بارش خفیف باران نیز پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اما از عصر فردا تا صبح یکشنبه با تقویت جریانات شمالی و نفوذ هوای مرطوب خزری، ضمن کاهش دمای هوا آسمان اغلب مناطق استان ابری و مه آلود شده و در بیشتر مناطق استان بارش باران پیش بینی می شود.


برچسب ها: هواشناسی - اردبیل - نقشه های هواشناسی - استان اردبیل - وزش باد - استان - مدیرکل هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وزش تندباد در اردبیل/سامانه بارشی از دوشنبه فعال می شود

تداوم وزش تندباد در اردبیل/سامانه بارشی از دوشنبه فعال می شود