مطالب مرتبط:
کمک حمایتی بلاعوض700 میلیونی به بیماران صعب العلاج در رزن
گل تساوی پاختاکور به پرسپولیس در چهارچوب لیگ نخبگان آسیا در دقیقه 59
اتفاق جالب در اولین بازی خانگی پرسپولیس در لیگ نخبگان؛ گنجایش ورزشگاه تکمیل نشده است. تعداد قابل توجهی از صندلی سکو های پشت دروازه خالی از تماشاگر است
ویدئو خلاصه بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان آسیا(9 مهر 1403)
گزارش زنده از لیگ نخبگان آسیا؛ پرسپولیس1 – پاختاکور1 / السد 2- استقلال0؛ تا دقیقه 70
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 10:502024-10-01سياسي

چه حمایتی از نخبگان می شود؟


رییس بنیاد نخبگان خوزستان در خصوص تلاش بنیاد نخبگان برای حفظ نیروی انسانی ارزشمند و جلوگیری از خروج آن ها از کشور گفت: یکی از اهداف اصلی طرح های حمایتی مادی و معنوی بنیاد نخبگان، - ایسنا/خوزستان رییس بنیاد نخبگان خوزستان در خصوص تلاش بنیاد نخبگان برای حفظ نیروی انسانی ارزشمند و جلوگیری از خروج آن ها از کشور گفت: یکی از اهداف اصلی طرح های حمایتی مادی و معنوی بنیاد نخبگان، حفظ و نگه داشت نخبگان و کمک به اثربخشی هرچه بیشتر آن ها در راستای پیشرفت کشور است که به کاهش روند خروج نیروی انسانی نخبه کمک شایانی می کند.

مهدی کردزنگنه در گفت و گو با ایسنا، با گرامیداشت دهم مهرماه روز ملی نخبگان اظهار کرد: اساس شکل گیری بنیاد نخبگان بر مبنای مطالبه مقام معظم رهبری در سال 1383 مبنی بر تشکیل یک بنیاد متولی امور نخبگان ذیل نهاد ریاست جمهوری بوده است.

بر این اساس در سال 1385، اساسنامه بنیاد به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و بنیاد ملی نخبگان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی چهار هدف اصلی بنیاد را نخبه شناسی، نخبه پروری، نخبه گزینی و نخبه گماری عنوان کرد و افزود: با شناسایی، حمایت و توانمندسازی نخبگان شرایط برای اثربخشی آن ها فراهم می شود.


برچسب ها: بنیاد نخبگان - نخبگان - بنیاد - نیروی انسانی - خوزستان - حمایتی - شورای عالی انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

چه حمایتی از نخبگان می شود؟

چه حمایتی از نخبگان می شود؟