مطالب مرتبط:
محسن رضایی: اسراییل ‎جرأت حمله به ایران ندارد/ مسئولان می آیند و می روند؛ مردم هستند که صاحبان اصلی انقلاب و کشورند/ امام راه آواربرداری 300 ساله از دوش ایران را نشان داد/ مقام معظم رهبری به دنبال وحدت در داخل کشور و تشکیل امت اسلامی است
خاطره رهبر معظم انقلاب اسلامی از شکست حصر آبادان+ فیلم
انقلاب اسلامی به جرم استقلال خواهی گرفتار جنگ تحمیلی شد
صدور انقلاب اسلامی به بسیاری از کشور ها اتفاق افتاده است
تصاویر / برگزاری «همایش دفاع مقدس، جبهه مقاومت و گام دوم انقلاب اسلامی» در آران و بیدگل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 14:352024-09-27سياسي

نظام سلطه از حرف نو انقلاب اسلامی واهمه داشت


حرف نو انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چالش درنظم نوین جهانی بود که با وقوع انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتاد و نظام سلطه از این موضوع واهمه داشت.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: حرف نو انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چالش درنظم نوین جهانی بود که با وقوع انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتاد و نظام سلطه از این موضوع واهمه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: صلاح اصلی آمریکا نفوذ است و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش باید مواظبت نمایند تا جوانان ما به عنوان سربازان نظام سلطه قرار نگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: مشکل اصلی جهان سلطه موضوع استقلال طلبی مردم ایران وانقلاب اسلامی بود و موضوع هسته ای و حقوق بشر نیست و این ها تنها بهانه ای بیش نیست.

وی افزود: حرف نو انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چالش درنظم نوین جهانی بود که با وقوع انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتاد و نظام سلطه ازاین موضوع واهمه داشت.

وی اضافه کرد: همان طور که مردم ایران بادست خالی استکبار جهانی راشکست دادن مردم غزه و لبنان هم هیمنه نظام سلطه را خواهند شکست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کارگران در معدن طبس پرداخت و گفت: کارگران ولی نعمت و نورچشمی جامعه هستند و مسئولان


برچسب ها: انقلاب اسلامی - اسلامی - انقلاب - جمهوری اسلامی - نظام سلطه - سلطه - موضوع
آخرین اخبار سرویس:

نظام سلطه از حرف نو انقلاب اسلامی واهمه داشت

نظام سلطه از حرف نو انقلاب اسلامی واهمه داشت