مطالب مرتبط:
وزیر کشور: ترور سیدحسن نصرالله از روی استیصال بود / با صدای رسا به همه دنیا اعلام می کنیم ملت و دولت ایران به حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله ادامه خواهند داد + فیلم
وزیر کشور: ترور سیدحسن نصرالله از روی استیصال بود / دولت و ملت ایران به حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله ادامه خواهند داد + فیلم
پلیس در حمایت از آرمان های انقلاب دچار تردید نمی شود
محور مقاومت مصمم تر از گذشته پایبند به باورها و آرمان های اسلامی خواهد بود
امروز زمان مقاومت و ایستادگی پای آرمان هاست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 13:452024-09-29سياسي

حمایت ایران از آرمان مقاومت از پشتوانه مردمی برخوردار است


دبیر مجمع مطالبه گران استان هرمزگان گفت: حمایت ایران از آرمان مقاومت مردمی-حاکمیتی بوده و از پشتوانه مردمی برخوردار است.

- بندرعباس-دبیر مجمع مطالبه گران استان هرمزگان گفت: حمایت ایران از آرمان مقاومت مردمی-حاکمیتی بوده و از پشتوانه مردمی برخوردار است.

به گزارش، علیرضا صالحی در این خصوص عنوان کرد: شهادت سید مقاومت، سرباز وفادار ولایت، حاج سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در خط مقدم مبارزه با دشمنان خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جهادی مقدس را برای نابودی رژیم جنایت کار صهیونیستی مدیریت می کرد دل های همه آزادگان جهان را مملو از اندوه و سینه هایشان را مملو از آتش انتقام کرده است.

وی افزود: بدون تردید شهادت، شایسته ترین پاداش و اجر سال ها جهاد مقدس این رهبر بزرگ و شجاع بود و به یقین آینده جبهه مقاومت را روشن تر از گذشته و زمینه سقوط قطعی دشمن جنایتکار و آمریکای خونخوار را فراهم خواهد کرد.

صالحی عنوان کرد: این جنایت کم نظیر و درندگی وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و ضاحیه برآمده از استیصال و درماندگی این کیان غاصب و نتیجه پشتیبانی آمریکا و سکوت دولت های منطقه و وادادگی مجامع بین المللی و زبونی حکام وابسته و غفلت های جهان اسلام بود و به فضل الهی رسواگر ستم پیشگان و نوید بخش پیروزی های بزرگ خواهد بود.


برچسب ها: مقاومت - استان هرمزگان - مردمی - برخوردار - پشتوانه - دبیرکل حزب الله لبنان - آرمان
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ایران از آرمان مقاومت از پشتوانه مردمی برخوردار است

حمایت ایران از آرمان مقاومت از پشتوانه مردمی برخوردار است