مطالب مرتبط:
تردد روان در جاده چالوس/بارش باران در محورهای 3 استان
بارش باران در محورهای 3 استان
حزب الله لبنان «نتانیا» و «هشارون» را موشک باران کرد
محسن رضایی: ماشین جنگی حزب الله راه افتاده است
زمان دقیق بارش باران در استان های مختلف مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 22:552024-10-14اجتماعي

دریای مازندران مواج می شود/ باران در راه مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از مواج شدن دریا خبر داد و گفت: این سامانه با وزش باد شمالی و شمال شرقی فعال شده و زمان فعالیت از عصر دوشنبه 23 تا اوایل وقت چهارشنبه 25 مهر ماه جاری است.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از مواج شدن دریا خبر داد و گفت: این سامانه با وزش باد شمالی و شمال شرقی فعال شده و زمان فعالیت از عصر دوشنبه 23 تا اوایل وقت چهارشنبه 25 مهر ماه جاری است.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا، منطقه اثر سامانه جوی را مناطق ساحلی و دور از ساحل استان مازندران دانست و اظهار کرد: نوع مخاطره وزش باد و مواج شدن دریا خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران گفت: بیشینه سرعت وزش باد تا 13 متر بر ثانیه (47 کیلومتر بر ساعت) از سمت شمال شرقی و بیشینه ارتفاع موج قابل ملاحظه تا 1.

8 متر (ارتفاع موج قابل ملاحظه تا 1.

8 متر) است.

اسدی اثر مخاطره این سامانه بارشی در سطح دریای را، غرق شدن قایق ها و شناورهای گردشگری، اختلال در فعالیت های صیادی، اختلال در تردد شناورهای کوچک و متوسط از پیامدها بوده و فعالیت های گردشگری، صیادی با قایق ها و شناورهای متوسط ممنوع و مراقبت در فعالیت های دریانوردی برشمرد.


برچسب ها: مازندران - هواشناسی مازندران - اداره کل هواشناسی مازندران - اداره کل هواشناسی - وزش باد - هواشناسی - معاون هواشناسی مازندران
آخرین اخبار سرویس:

دریای مازندران مواج می شود/ باران در راه مازندران

دریای مازندران مواج می شود/ باران در راه مازندران