مطالب مرتبط:
کشف 200 کیلوگرم شیشه در مرزهای جنوب شرق
200 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در مریوان کشف شد
کشف 200 میلیارد کالای قاچاق در مریوان
200 تن کنجاله سویا غیر مجاز در بابلسر کشف و ضبط شد
کشف میلیاردی سوخت قاچاق در جنوب تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 13:152024-09-22حوادث

کشف 200 کیلوگرم شیشه در مرز های جنوب شرق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی روز یکشنبه در این باره گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی کشور، - فرمانده مرزبانی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف 200 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در مرز های استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی روز یکشنبه در این باره گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی کشور، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند، از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاکسازی


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - موادمخدر - فرمانده مرزبانی - قاچاق - برخورد قاطع - قاچاقچیان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 200 کیلوگرم شیشه در مرز های جنوب شرق

کشف 200 کیلوگرم شیشه در مرز های جنوب شرق