مطالب مرتبط:
درخواست تمسخرآمیز ترامپ از کامالا هریس
پیروزی ترامپ یا کامالا هریس چه تفاوتی برای ایران دارد؟
ترامپ، از هریس خواست تا تست هوش بدهد
ترامپ، از هریس خواست تا تست هوش بدهد
ترامپ با زیر سوال بردن توانایی ذهنی رقیب انتخاباتی: هریس تست هوش بدهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 10:202024-10-15بين الملل

ترامپ: کامالا هریس واقعا مشکل دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان تروث سوشال نوشت: این مسئله بسیار مهم است که کامالا هریس یک تست شناختی بدهد تا نیروی جسمانی و چابکی او ارزیابی شود.

طبق گزارش راشا تودی، رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه تاکید کرد: حرکات کامالا باعث شده تا بسیاری به این قضیه پی ببرند که او واقعا یک مشکلی دارد.

حتی در برنامه 60 دقیقه و مصاحبه با سی بی اس برای آنکه از دروغ گویی کامالا محافظت کنند، به طور غیرقانونی و بی شرمانه ای جواب دیگری را جایگزین اظهارات او می کردند که هم احمقانه بود و هم ربطی به سوال مطرح شده نداشت.

در کارزار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا مسئله سن، سلامت جسمانی و روانی نقش مهمی را ایفا کرده است؛ نگرانی ها درباره سلامت جسمی و شناختی جو بایدن رییس جمهور آمریکا زمانی که او تصمیم به انصراف از نامزدی دموکرات ها برای انتخابات 2024 گرفت به اوج خود رسیده بود.

او با این انصراف راه را برای جانشین شدن کامالا هریس معاونش، به عنوان نامزد ریاست جمهوری دموکرات ها هموار ساخت.

پس از انتشار گزارش کاخ سفید از سوی پزشک کامالا هریس که وضعیت جسمانی و روانی این نامزد حزب دموکرات را عالی توصیف کرده، ستاد انتخاباتی او فو


برچسب ها: رییس جمهور سابق آمریکا - انتخابات ریاست جمهوری - جمهور - رییس جمهور - رییس جمهور سابق - انتخابات ریاست - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: کامالا هریس واقعا مشکل دارد

ترامپ: کامالا هریس واقعا مشکل دارد