مطالب مرتبط:
اجرای 6 هزار برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خوزستان
تدارک 250 عنوان برنامه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس
تدارک 250 عنوان برنامه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس
بیش از 300 برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبادان اجرا می شود
تصاویر/ ویژه برنامه گرامیداشت هفته وحدت در بوکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 15:452024-09-24فرهنگي

برنامه های هفته گرامیداشت حافظ در شیراز اعلام شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تشریح برنامه های هفته فرهنگی، هنری حافظ بیان کرد: یکی از برنامه های فاخر هفته حافظ، اجرای تئاتر «لسان الغیب» است که از شامگاه ششم تا پانزدهم مهر ماه در آرامگاه حافظیه اجرا خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تشریح برنامه های هفته فرهنگی، هنری حافظ بیان کرد: یکی از برنامه های فاخر هفته حافظ، اجرای تئاتر لسان الغیب است که از شامگاه ششم تا پانزدهم مهر ماه در آرامگاه حافظیه اجرا خواهد شد.

حمیدرضا قانعی امروز، سوم مهر ماه در نشست خبری اعلام برنامه های هفته فرهنگی، هنری حافظ و رونمایی از پوسترهای مربوطه که در تالار گفت وگوی فرهنگ و ارشاد فارس برگزار شد، گفت: از برنامه های هفته فرهنگی، هنری حافظ رونمایی از بازی رومیزی رندو که با خلاقیت جمعی از فرهیختگان استان فارس ساخته شده است.

وی ادامه داد: تمرکز این بازی رومیزی بر این است که بچه هایی که با این بازی سرگرم می شوند در حین بازی، غزلیات حافظ در ذهن آن ها بماند در حقیقت یک بازی ترویجی و تبلیغی برای اشعار و غزلیات حافظ است.

قانعی از اجرای برنامه و تئاتر لسان الغیب در آرامگاه حافظ خبر داد و گفت: در این برنامه که از شامگاه ششم تا پانزدهم مهر ماه برگزار می شود، حدوداً 4 بازیگر تراز یک ملی، گروه موسیقی درجه یک کشور و یک جمع حدودا


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - برنامه - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - حافظ - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته گرامیداشت حافظ در شیراز اعلام شد

برنامه های هفته گرامیداشت حافظ در شیراز اعلام شد