مطالب مرتبط:
بهره برداری از ایستگاه پمپاژ آب ورودی شهر امام حسن و چهار روستای شهرستان دیلم
خطر و نشان السد برای پرسپولیس با خط حمله آتشین!
مسابقه «قهرمان» فردا شب به ایستگاه پایانی می رسد
فیدان: خطر گسترش جنگ به کل منطقه وجود دارد
برگزاری آزمون مصاحبه رشته فوریت های پزشکی در 4 ایستگاه اصلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 16:252024-10-19سياسي

تنها ایستگاه هواشناسی مرکز پایتخت در خطر پیامدهای «بلندمرتبه سازی»


ایستگاه هواشناسی ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان تنها ایستگاه هواشناسی در منطقه مرکزی شهر با سابقه 60 سال فعالیت، - تنها ایستگاه هواشناسی مرکز پایتخت در خطر پیامدهای بلندمرتبه سازی مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: ایستگاه هواشناسی ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان تنها ایستگاه هواشناسی در منطقه مرکزی شهر با سابقه 60 سال فعالیت، در خطر پیامدهای بلندمرتبه سازی است که منجر به بروز خطا در ثبت پارامترهای جَوی و پیش بینی ها در پایتخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مازیار غلامی در دیدار ناصر امانی - عضو شورای اسلامی شهر تهران - اظهارکرد: یکی از وظایف ذاتی سازمان هواشناسی کشور و ادارات کل هواشناسی استان ها اندازه گیری کمیت های هواشناسی و پایش جو به کمک ایستگاه های هواشناسی است.

وی افزود: این ایستگاه ها با ثبت پارامترهای جوی، داده ها و اطلاعاتی تولید می کنند که از آن ها برای صدور پیش بینی و هشدارهای هواشناسی با هدف حفاظت از جان و مال مردم از خطر مخاطرات جوی استفاده می شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: ایستگاه هواشناسی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تنها ایستگاه هواشناسی در منطقه مرکزی شهر تهران با پشتوانه بالغ بر 60 سال آمار هواشناسی است که بعد از ایستگاه مهرآباد قدیمی ترین ایستگاه هواشناسی تهران است.


برچسب ها: ایستگاه هواشناسی - هواشناسی - ایستگاه - ژئوفیزیک دانشگاه تهران - بلندمرتبه سازی - دانشگاه تهران - عضو شورای اسلامی شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

تنها ایستگاه هواشناسی مرکز پایتخت در خطر پیامدهای «بلندمرتبه سازی»

تنها ایستگاه هواشناسی مرکز پایتخت در خطر پیامدهای «بلندمرتبه سازی»