مطالب مرتبط:
برای ساخت مدارس در حجم گسترده آمادگی داریم
آمادگی روسیه برای کمک نظامی به کره شمالی در صورت حمله به این کشور
کسب 2 نشان طلا و برنز نمایندگان قم در المپیاد آمادگی جمسانی کشور
کسب 2 نشان طلا و برنز نمایندگان قم در المپیاد آمادگی جسمانی کشور
نگاهی به تاریخچه ساخت راه آهن سراسری در ایران و آغاز مدرن سازی کشور (+عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 12:052024-10-16اجتماعي

آمادگی بسیج سازندگی برای ساخت و تکمیل مدارس در کشور


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از آمادگی این نهاد برای ساخت و تکمیل مدارس در مناطق روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم و کمک به دولت در این زمینه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از آمادگی این نهاد برای ساخت و تکمیل مدارس در مناطق روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم و کمک به دولت در این زمینه خبر داد.

سردار محمد زهرایی امروز (25 مهرماه) در آیین افتتاح 27 مدرسه خوزستان که با همکاری سازمان بسیج سازندگی، سپاه، اداره کل نوسازی و مدارس و آموزش و پرورش ساخته شده اند، اظهار کرد: باید بر خود ببالیم که در طرف درست تاریخ ایستاده ایم.

برخی نبرد امروز را به دو کشور تقلیل می دهند، در حالی که این گونه نیست و نبرد بین حق و باطل است و در حال نزدیک شدن به روزهای آخر خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خدا به ما جان و حیات در نظام مقدس و انقلاب اسلامی در جبهه حق را داد، البته اگر به وظیفه خودمان درست عمل کنیم و بدانیم که اکنون که در جبهه حق قرار گرفته ایم و وظیفه ما در این مقطع و در این زمان و مکان چیست.

رییس بسیج سازندگی کشور گفت: همه زحماتی که برای ساختن مدارس کشیده می شود و طرح هایی که در این خصوص انجام می شود یک ظرف است و مظروف آن دانش آموزانی هستند که باید در رحم زمانی و مکانی به نام مدرسه پرورش و تعلیم پیدا کنند.


برچسب ها: سازمان بسیج سازندگی - بسیج سازندگی - رییس سازمان بسیج سازندگی - سازمان بسیج سازندگی کشور - سازمان بسیج - رییس سازمان بسیج - سازندگی
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بسیج سازندگی برای ساخت و تکمیل مدارس در کشور

آمادگی بسیج سازندگی برای ساخت و تکمیل مدارس در کشور