مطالب مرتبط:
یادواره شهدای امنیت استان فارس برگزار شد
یادواره شهدای حفظ جزایر سه گانه خلیج فارس؛ ناو سروان رضا سوزنچی کاشانی، مهناوی یکم حبیب سولکی کهریزی و ناوی آیت الله خانی
تولید پتروشیمی آبادان در مرز خاموشی
تولید 24 هزار تُن گندم در قم
تولید کنندگان از نرخ پایین دارو می نالند، شهروندان از گرانی و کمبود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 22:502024-10-20سياسي

شناسایی 1600 سوژه از زندگی شهدای فارس برای تولید مستند فاخر


جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه یک هزار و 600 سوژه از زندگی شهدای فارس برای مستند شناسایی شده است،گفت:تاکنون 10 مستند،60 کتاب و پادکست برای اجلاسیه شهدای فارس تولید شده است.

- شیراز-جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه یک هزار و 600 سوژه از زندگی شهدای فارس برای مستند شناسایی شده است،گفت:تاکنون 10 مستند،60 کتاب و پادکست برای اجلاسیه شهدای فارس تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار هاشم جمالی شامگاه یکشنبه در آیین رونمایی از مجموعه مستند روایت سرو با موضوع سرداران شهید استان فارس گفت: تا کنون بیش از 7 هزار یادواره شهدا در استان برگزار شده که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رقم زده است.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با این کار عظیم فرهنگی، اثرات خوبی را به جا بگذاریم و با آثار هنری در این زمینه به سمت اتفاقات خوبی حرکت کنیم.

سردار جمالی با اشاره به اینکه یک هزار و 600 سوژه از زندگی شهدای فارس برای تولید مستند فاخر شناسایی شده است، گفت: با بیان اینکه یک هزار و 600 سوژه از زندگی شهدای فارس برای مستند شناسایی شده است، گفت: تاکنون 10 مستند ،60 کتاب و پادکست برای اجلاسیه شهدای فارس تولید شده و تعدادی دیگر از آثار هنرمندان فارسی برای شهدا در دست تولید و آماده انتشار است.


برچسب ها: فارس - مستند - شهدای - شهدا - سپاه فجر فارس - فرمانده سپاه - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1600 سوژه از زندگی شهدای فارس برای تولید مستند فاخر

شناسایی 1600 سوژه از زندگی شهدای فارس برای تولید مستند فاخر