مطالب مرتبط:
سردار قاآنی کجاست؟
ویدیوی دانشگاه ارتش: سردار قاآنی کجاست؟!
سردار قاآنی کجاست؟ دانشگاه جنگ ارتش ایران پاسخ می دهد (فیلم)
سردار قاآنی کجاست؟ بررسی شایعات و حقیقت ها
سردار قاآنی کجاست؟ + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 09:102024-10-13سياسي

سردار قاآنی کجاست؟! (نکته)


حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در ستون «یادداشت روز کیهان» با عنوان «سردار قاآنی کجاست؟! (نکته)» به بررسی زوایای جنگ روانی رسانه های معاند در مورد سردار اسماعیل قاآنی پرداختمتن این یادداشت به شرح زیر است: - غیبت دو هفته ای سردار پُر افتخار اسلام، جناب قاآنی، به سوژه ای برای گمانه زنی های فراوان و متفاوت و متضاد تبدیل شده است.

سردار قاآنی کجاست؟! جواب این سؤال را از زبان دشمنان تابلودار انقلاب و رسانه های آنها بخوانید! حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان سردار قاآنی کجاست؟! (نکته) به بررسی زوایای جنگ روانی رسانه های معاند در مورد سردار اسماعیل قاآنی پرداختمتن این یادداشت به شرح زیر است:1- غیبت دو هفته ای سردار پُر افتخار اسلام، جناب قاآنی، به سوژه ای برای گمانه زنی های فراوان و متفاوت و متضاد تبدیل شده است.

سردار قاآنی کجاست؟! جواب این سؤال را از زبان دشمنان تابلودار انقلاب و رسانه های آنها بخوانید!* خبرگزاری رویترز در گزارشی آورده است تماس با سردار قاآنی از زمان حملات اسراییل به بیروت قطع شده و دو مقام ایرانی به ما (رویترز) گفتند که هنوز نتوانسته اند با او تماس بگیرند !* خبرگزاری میدل ایست آی/ Middle East Eye داستان مفصل تری دارد و می نویسد: اسماعیل


برچسب ها: سردار قاآنی - یادداشت - سردار - قاآنی - سردار اسماعیل قاآنی - رسانه های معاند - اسماعیل قاآنی
آخرین اخبار سرویس:

سردار قاآنی کجاست؟! (نکته)

سردار قاآنی کجاست؟! (نکته)