مطالب مرتبط:
سردار وحیدی: جمهوری اسلامی ایران بر عهد خود با مردم فلسطین و لبنان استوار است
یادداشت رییس جمهور در دفتر یاد بود شهید نصرالله | مردم عزیز فلسطین و لبنان بدانند که ایران و مردم حق طلب همچنان با آنان خواهند ایستاد
مخبر: ایران تکالیف خود را در قبال مردم لبنان و حزب الله با جدیت انجام می دهد
سخنگوی وزارت خارجه: نیازی به اعزام نیروهای داوطلب و کمکی از ایران به غزه و لبنان نیست/ لبنان و فلسطین از توانایی لازم برای دفاع از خود برخوردارند/ خون شهید نیلفروشان و دیگر شهدای ما هدر نخواهد رفت
ایران تکالیف خود در قبال مردم لبنان و حزب الله را با جدیت انجام می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:552024-09-30سياسي

ایران بر عهد خود با مردم فلسطین و لبنان استوار است


جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا از حزب الله قهرمان و مقاومت اسلامی دفاع خواهد کرد و بر پیمان خود با مردم فلسطین و لبنان استوار است.

- فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا از حزب الله قهرمان و مقاومت اسلامی دفاع خواهد کرد و بر پیمان خود با مردم فلسطین و لبنان استوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمد وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه در گفت وگویی، در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان توسط رژیم تروریست صهیونیستی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله لبنان را نجات داد، صهیونیست ها را از این کشور اخراج کرد و موجب سربلندی آن شد، اظهار داشت: نهضت مقاومت در داخل فلسطین نیز از حزب الله الگو گرفت و رژیم جعلی را به ذلت کشاند.

سردار وحیدی ادامه داد: شهید نصرالله افتخار جهان عرب و کانون امیدی برای همه مستضعفان و مبارزان بود؛ بنابراین رژیم صهیونیستی از او کینه شدیدی به دل داشت و برای ترور او یک منطقه وسیع را هدف قرار داد.

وی افزود: این رژیم باطل و کودک کُش در خیال شوم خود تصور می کند که کار سید حسن نصرالله تمام شده است، اما این شهید مکتبی را به راه انداخت که تا سالیان سال مبارزان دیگری را پرورش خواهد داد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - مردم فلسطین - حزب الله - الله - نیروی قدس سپاه - لبنان - مقاومت اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ایران بر عهد خود با مردم فلسطین و لبنان استوار است

ایران بر عهد خود با مردم فلسطین و لبنان استوار است