مطالب مرتبط:
امروز لازم است تا مساجد و پایگاه های بسیج هر محله محور باشند
بیانیه جامعه قرآنی گیلان در پی تعطیلی برخی از جلسات مساجد
بیانیه جامعه قرآنی گیلان در پی تعطیلی برخی از جلسات در مساجد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 13:052024-10-15سياسي

وکالت در مساجد


برنامه وکالت در مساجد با همت مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان ایلام امورات حقوقی و ارائه مشاوره توسط وکلاء و کارشناسان مردم ایلام انجام می گیرد .

- برنامه ای متفاوت از مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه استان ایلام وکالت در مساجد ایسنا/ایلام برنامه وکالت در مساجد با همت مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان ایلام امورات حقوقی و ارائه مشاوره توسط وکلاء و کارشناسان مردم ایلام انجام می گیرد .

نشت این هفته وکالت در مسجد شهر ایلام با حضور دکتر حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری ، دکتر قمری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دکتر سلیمانی رییس اداره معاضدت وکالت تسخیری و اتفاقی مرکز در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر ایلام برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، در این مراسم که روز چهارشنبه 25 مهرماه 1403 پس از برگزاری نماز مغرب و عشا با حضور هیئت مدیره و بازرسان مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان ایلام برگزار می شود.

انتهای پیام


برچسب ها: کارشناسان - ایلام - قوه قضاییه - مرکز وکلا - استان ایلام - وکالت - استان
آخرین اخبار سرویس:

وکالت در مساجد

وکالت در مساجد