مطالب مرتبط:
توسعه صنعت خودرو با معرفی محصولات جدید شرکت سایپاسیتروئن
تاکید بر اجرای دقیق احکام سند توسعه تعاون
جلوگیری از توسعه غیراصولی در قلعه نو/7سازه غیرمجاز تخریب شد
توسعه و بازمهندسی 76 خدمت الکترونیکی حوزه دانشجویی در سازمان امور دانشجویان
آغاز به کار تعاونی توسعه دهندگان هوش مصنوعی کیش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 08:152024-10-09فناوري

توسعه تایر هوشمندی که با خودرو حرف می زند!


این ایده برای اولین بار در سال 2019 به عنوان یک طرح مفهومی معرفی شد و در آنها از داده های تایر برای کمک به تنظیم دقیق ویژگی های کنترل شونده خودرو توسط نرم افزار برای مطابقت با شرایط مختلف رانندگی استفاده می شود.

- این ایده برای اولین بار در سال 2019 به عنوان یک طرح مفهومی معرفی شد و در آنها از داده های تایر برای کمک به تنظیم دقیق ویژگی های کنترل شونده خودرو توسط نرم افزار برای مطابقت با شرایط مختلف رانندگی استفاده می شود.

شرکت های پیرلی(Pirelli) و بوش(Bosch) قرارداد توسعه مشترکی را برای ایجاد یک سیستم تایر هوشمند مبتنی بر نرم افزار امضا کردند که دانش سخت افزاری و نرم افزاری بوش را با فناوری حسگرهای یکپارچه تایر پیرلی ترکیب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ما تایرهای مفهومی زیادی در طول سال ها دیده ایم، از لاستیک های بدون هوای میشلین(Michelin) و جنرال موتورز گرفته تا چرخ های تغییر شکل دهنده که می توانند در پاسخ به زمین های ناهموار تغییر شکل دهند.

در حالی که اینها ایده های نوآورانه ای هستند، به نظر می رسد تایر سایبری پیرلی و بوش در آینده ای نه چندان دور وارد بازار شود.

این ایده برای اولین بار در سال 2019 به عنوان یک طرح مفهومی معرفی شد و در آنها از داده های تایر برای کمک به تنظیم دقیق ویژگی های کنترل شونده خودرو توسط نرم افزار برای مطابقت با شرایط مختل


برچسب ها: نرم افزار - افزار - تایر - مفهومی - خودرو - رانندگی - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تایر هوشمندی که با خودرو حرف می زند!

توسعه تایر هوشمندی که با خودرو حرف می زند!