مطالب مرتبط:
جزییاتی از طرح همه پرسی ارائه شده به سازمان ملل از سوی جمهوری اسلامی ایران
حضور و سخنرانی دکتر عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اجلاس وزرای خارجه سازوکار همکاری منطقه ای قفقاز موسوم به 3+3 در استانبول
پیشنهاد روزنامه جمهوری اسلامی: در جزایر سه گانه طرحهای عمرانی و تفریحی ایجاد کنید
لحظه اعاده حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 12:552024-10-19سياسي

سعیدی: جزایر سه گانه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است


عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که جزایر سه گانه جزء لاینفک خاک جمهوری اسلامی ایران و خط قرمز ایران است و تا پای جان از آن دفاع می کنیم.

- عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که جزایر سه گانه جزء لاینفک خاک جمهوری اسلامی ایران و خط قرمز ایران است و تا پای جان از آن دفاع می کنیم.

بهنام سعیدی در گفت وگو با ایسنا در واکنش به بیانیه نشست مشترک سران شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا و طرح ادعاهای واهی علیه تمامیت ارضی ایران گفت: هیچ قدرت، فرد و کشوری نمی تواند حاکمیت مطلق ایران در جزایر سه گانه را تضعیف کند.

وی افزود: خط قرمز ایران حاکمیت مطلق بر جزایر سه گانه است که جزء خاک ایران اسلامی به شمار می آید لذا ما ضمن محکوم کردن بیانیه اخیر شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا تاکید می کنیم که این جزایر همیشه بخش لاینفک از خاک ایران بوده، هست و خواهد بود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه نمی دهد ادعاهای واهی و بی اساس کشورهای خارجی به حق حاکمیت کشورمان آسیب وارد کند.

یقیناً چنین ادعاهای خلاف واقعی هیچ اساس و بنیانی ندارد و برخلاف اصول حقوق بین الملل است.


برچسب ها: جزایر سه گانه - جمهوری اسلامی ایران - ایران - شورای همکاری خلیج فارس - جمهوری اسلامی - سه گانه - کمیسیون امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: جزایر سه گانه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است

سعیدی: جزایر سه گانه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است