مطالب مرتبط:
رشد اقتصادی مرداد 2.3 درصد شد
قانون جهش تولید دانش بنیان گام مهمی در رشد اقتصادی خواهد بود
نفت همچنان پرچم دار رشد اقتصادی
هشدار رسانه های غربی درباره هزینه های اقتصادی جهان از ماجراجویی احتمالی تل آویو علیه ایران
صفحه اول روزنامه های اقتصادی 22 مهر 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 10:302024-10-13اقتصادي

رونق اقتصادی با رشد بی سابقه سفرهای دریایی


نسل های جوان باعث رشد بی سابقه سفرهای دریایی در سطح جهان شدند و این سفرها منبعی از رشد اقتصادی در مکان های مورد توقف خواهد شد.

- نسل های جوان باعث رشد بی سابقه سفرهای دریایی در سطح جهان شدند و این سفرها منبعی از رشد اقتصادی در مکان های مورد توقف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلی کریگهد، رییس و مدیرعامل انجمن بین المللی خطوط کروز (CLIA) اظهار کرد صنعت کشتیرانی در حال سوار شدن بر موجی از رشد است که عمدتا توسط مسافران جوان تر هدایت می شود.

تغییر چشمگیر در جمعیت شناسی مسافران باعث افزایش تقاضا در این صنعت می شود و به آن کمک می کند تا از سطوح قبل از همه گیری ویروس کرونا پیشی بگیرد.

صعود سفرهای دریایی با مسافران جوان کریگهد با اشاره به افزایش مسافران جوان تر، به ویژه نسل ایکس و نسل هزاره بیان کرد امروزه، نزدیک به 30 درصد از مهمانان برای اولین بار نسل ایکس و نسل هزاره هستند و در حال حاضر، میانگین سنی یک مهمان کشتی کروز فقط 46 سال است.

او خاطرنشان کرد بسیاری از مهمانان تازه وارد به سفر دریایی، با تنوع تجربیات ارائه شده، از سرگرمی های داخل کشتی گرفته تا گشت های ساحلی هیجان انگیز، جذب این نوع سفرها می شوند.

هجوم مسافران جوان تر بر انواع تجربیاتی که خطوط کروز ارائه می دهد، تاثیر زیادی گذاشته است، زیرا مسافران جوان تر تجربیات را بر دارایی های م


برچسب ها: مسافران - دریایی - اقتصادی - رشد اقتصادی - جوان - همه گیری ویروس کرونا - سابقه
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی با رشد بی سابقه سفرهای دریایی

رونق اقتصادی با رشد بی سابقه سفرهای دریایی