مطالب مرتبط:
در این ساعت ورزش کنید تا بهتر بخوابید
پرطرفدارترین ورزش های جهان معرفی شدند
دعوت از جامعه ورزش و جوانان برای حضور باشکوه در نماز جمعه فردای تهران
پرطرفدارترین ورزش های جهان معرفی شدند
دعوت از جامعه ورزش برای حضور باشکوه در نماز جمعه تهران و گرامیداشت شهدای مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1403 ساعت 07:152024-10-04ورزشي

این موقع ورزش کنید تا بهتر بخوابید


تمرین های مقاومتی در برابر وزن بدن شامل تمرین هایی مانند درازونشست، شنا رفتن، اسکات یا اسکوات، لانج (lunges) (اسکات تک پا) می شوند که به خصوص برای افرادی که در خانه ورزش می کنند و به سالن ورزشی نمی روند یا در حال مسافرت هستند، - تمرین های مقاومتی در برابر وزن بدن شامل تمرین هایی مانند درازونشست، شنا رفتن، اسکات یا اسکوات، لانج (lunges) (اسکات تک پا) می شوند که به خصوص برای افرادی که در خانه ورزش می کنند و به سالن ورزشی نمی روند یا در حال مسافرت هستند، سودمند هستند.

یک پژوهش جدید نشان می دهد که تمرین های کوتاه مدت در بعدازظهر مانند درازونشست، بالا بردن ساق پا و بالا بردن زانو در حالت ایستاده می توانند کیفیت و مدت خواب را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، نتایج بررسی این پژوهشگران که در ژورنال BMJ Open Sport & Exercise Medicine منتشر شد، نشان داد افرادی که در فواصلی در طول دوره نشستن طولانی مدت تمرینات کوتاه مدت مقاومتی در برابر وزن بدن انجام داده بودند، تقریباً 30 دقیقه بیشتر از افرادی که کم تحرک بودند، خوابیده اند.

تمرین های مقاومتی در برابر وزن بدن شامل تمرین هایی مانند درازونشست، شنا رفتن، اسکات یا اسکوات، لانج (lunges) (اسکات تک پا) می شوند که به خصوص برای افرادی که در خانه ورزش می کنند و به سالن ورزشی نمی روند یا در حال مسافرت هستند، سودمند هس


برچسب ها: تمرین - اسکات - ورزش - سالن ورزشی - مقاومتی - وزن بدن - مسافرت
آخرین اخبار سرویس:

این موقع ورزش کنید تا بهتر بخوابید

این موقع ورزش کنید تا بهتر بخوابید