مطالب مرتبط:
قتل هولناک پدر به دست پسر 35 ساله با ضربات چاقو
قتل مسلحانه مردی 38 ساله در ساحل حاجی/ قاتل فراری را شناسایی کنید
مرد مبتلا به ایدز همسر سابقش را به قتل متهم کرد
عکسی که مستانه مهاجر از دخترش نفس بازغی منتشر کرد
سرمایه گذاری خارجی به کف 20 ساله رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 16:452024-10-12حوادث

قتل مرد 57 ساله توسط دخترش در کرج


رییس پلیس آگاهی استان البرز از کشف قتل مرد 57 ساله توسط ‏دخترش در شهرستان کرج و ابراز پشیمانی قاتل پس از ارتکاب به قتل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حکمت الله شجاعی مطرح کرد: در پی اعلام یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان کرج اکیپی از مأموران پلیس آگاهی استان البرز به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد مقتول که مردی 57 ساله است با ضربه چاقو به قفسه سینه از سوی به دخترش به قتل رسیده و با توجه به حساسیت موضوع، تلاش جهت شناسایی قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: پس از تحقیقات همسر مقتول گفت همسرم همیشه با من و دخترم جر و بحث می کرد و در یکی از همین جر و بحث ها وقتی به سمت دخترم که در داخل آشپزخانه بود رفت او با عصبانیت ضربه ای با چاقو به همسرم زد.

وی با اشاره به اینکه قاتل پس از قتل از محل متواری شد، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و اخذ دستور قضایی قاتل دستگیر شد و در اعترافات خود گفت اصلاً قصد کشتن پدرم را نداشتم اما از روی عصبانیت ضربه ای با چاقو به او زدم و الان به شدت پشیمانم.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه مهارت کنترل خشم و داشتن سعه صدر در بسیاری موارد منجر به پیشگیری از بروز حوادث تلخ می شود، بیان کرد: قاتل با تشکیل پرونده جهت


برچسب ها: پلیس آگاهی استان البرز - رییس پلیس آگاهی استان البرز - پلیس آگاهی - استان البرز - شهرستان کرج - آگاهی - رییس پلیس
آخرین اخبار سرویس:

قتل مرد 57 ساله توسط دخترش در کرج

قتل مرد 57 ساله توسط دخترش در کرج