مطالب مرتبط:
ظرفیت بالایی کمیته امداد در حوزه گفتمان سازی فرهنگ انفاق و احسان
ظرفیت بالای کمیته امداد در حوزه گفتمان سازی فرهنگ انفاق و احسان
مبلغ جدید مستمری آبان بهزیستی و کمیته امداد برای خانواده یک الی 5 نفره
تغییر تاریخ واریز مستمری آبان مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
واریز 12 میلیون ماهانه به این مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 11:352024-10-21سياسي

کمیته امداد در حوزه گفتمان سازی فرهنگ انفاق و احسان ظرفیت بالایی دارد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه گفتمان سازی فرهنگ انفاق و احسان ظرفیت بالایی دارد.

- کمیته امداد در حوزه گفتمان سازی فرهنگ انفاق و احسان ظرفیت بالایی دارد ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه گفتمان سازی فرهنگ انفاق و احسان ظرفیت بالایی دارد.

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی امروز (دوشنبه 30 مهرماه) در دیدار با مدیرکل و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، اظهار کرد: صدقه دادن بخشی از ایمان است.

وی با اشاره به اینکه در همه مواردی که بحث نماز مطرح است به موضوع پرداخت زکات و انفاق نیز تاکید شده است، اضافه کرد: انفاق از علائم ایمان است و مال و ثروت، قرب به خدا ایجاد نمی کند، بلکه انفاق و احسان است که انسان را به خدا نزدیک می کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه به عملکرد مثبت کمیته امداد پس از تاسیس آن اشاره کرد و گفت: البته در این سالیان بحث امدادرسانی بیشتر پررنگ شده است؛ اما قطعا این مجموعه در حوزه انفاق و گفتمان ‎سازی آنهم نقش بسزایی دارد.

حسینی با اشاره به اینکه تهیه و تولید کارهای رسانه ای در قالب ساخت کلیپ و شفاف سازی، اقدامات این نهاد در اعتمادافزایی مردم نقش به سزایی داشته است، اضافه کرد: بنده معتقدم این اقدامات باید


برچسب ها: کمیته امداد امام خمینی - کمیته امداد - نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - کمیته امداد امام - گفتمان سازی - انفاق
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد در حوزه گفتمان سازی فرهنگ انفاق و احسان ظرفیت بالایی دارد

کمیته امداد در حوزه گفتمان سازی فرهنگ انفاق و احسان ظرفیت بالایی دارد