مطالب مرتبط:
تقویت خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان، سرلوحه کاری بیمه معلم است
آمادگی 1200 نفر از پزشکان برای خدمت رسانی در لبنان
تقویت خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان، سرلوحه کاری بیمه معلم است
تقویت خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان ، سرلوحه کاری بیمه معلم است
سینا مهراد: وقتی که مادرم منو باردار بوده بیمار میشه و دکترها بهش میگن به احتمال 90 درصد بچه ات نابینا میشه+ویدیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 12:002024-09-30پزشكي

خدمت رسانی به مادران باردار توسط مراکز جامع سلامت تالش


مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: از اول خرداد تا 31 شهریور، مراقبت از تعداد 1119 مادر باردار توسط تیم سلامت مادران مراکز جامع سلامت شهرستان انجام شده است.

- خدمت رسانی به مادران باردار توسط مراکز جامع سلامت تالش ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: از اول خرداد تا 31 شهریور، مراقبت از تعداد 1119 مادر باردار توسط تیم سلامت مادران مراکز جامع سلامت شهرستان انجام شده است.

دکتر سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا بر لزوم خدمات رسانی شبانه روزی بهداشت و درمان به منظور حفظ سلامت مردم عنوان کرد: از اول تیر ماه سال جاری تا 31 شهریور بیش از 105 هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان، مراجعه و از خدمات این مراکز بهره مند شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش خدمت رسانی کیفی به شهروندان را از مهمترین اولویت های بهداشت و درمان دانست و افزود: تعداد 13 مرکز خدمات جامع سلامت زیرمجموعه شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان داریم که این مراکز تعداد 202 هزار خدمات درمانی و سلامت را به مراجعان، خدمات سلامت محور ارائه می کنند.

وی در ادامه به تشریح خدمات ارائه شده توسط مراکز خدمات جامع سلامت پرداخت و گفت: شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به این مراکز خدماتی از قبیل ویزیت پزشک عمومی، مامایی، دهان و دندان، پرستاری،


برچسب ها: بهداشت و درمان - شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت و درمان - مراکز جامع سلامت - مدیر شبکه بهداشت - شبکه بهداشت - سلامت
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به مادران باردار توسط مراکز جامع سلامت تالش

خدمت رسانی به مادران باردار توسط مراکز جامع سلامت تالش