مطالب مرتبط:
بیانیه وزارت امور خارجه ایران در پی شهادت السنوار
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص شهادت مجاهد شهید یحیی السنوار
وزارت امور خارجه: حذف مجاهدان خللی به مکتب و مسیر مقاومت وارد نمی کند
وزارت امور خارجه: حذف مجاهدان خللی به مکتب و مسیر مقاومت وارد نمی کند
بیانیه وزارت امور خارجه ایران در پی شهادت یحیی السنوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 17:002024-10-18سياسي

روایت سخنگوی وزارت امور خارجه از حضور عراقچی در نشست 3+3


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور سید عباس عراقچی در نشست سازوکار 3+3 که روز جمعه در استانبول ترکیه برگزار شد، گفت: - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور سید عباس عراقچی در نشست سازوکار 3+3 که روز جمعه در استانبول ترکیه برگزار شد، گفت: ارتقای همکاری ها و مبادلات اقتصادی و تقویت تعاملات مردمی، برای تحکیم صلح و ثبات در منطقه قفقاز بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل بقایی در این ارتباط در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دکتر عراقچی وزیر امورخارجه امروز صبح در سومین نشست وزرای خارجه چارچوب همکاری منطقه ای 3+3 در استانبول شرکت کرد.

وی افزود: ایران آماده همکاری با سایر شرکا جهت اطمینان از برقراری صلح و ثبات، دوستی و شکوفایی اقتصادی، بر اساس احترام به اصول استقلال و برابری حاکمیت ها و تمامیت سرزمینی همه کشورهای منطقه است.

بقایی تصریح کرد: ارتقای همکاری ها و مبادلات اقتصادی و تقویت تعاملات مردمی، برای تحکیم صلح و ثبات در این منطقه بسیار مهم است.

براساس این گزارش، در دومین نشست وزرای خارجه 3+3 که یک ساز و کار منطقه ای در ارتباط با تحقق صلح در قفقاز است، وزیران امور خارجه ایران، روسیه، ترکیه، آذربایجان و ارمنستان حضور داشتند.


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - سخنگوی وزارت - امور خارجه - سید عباس عراقچی - خارجه
آخرین اخبار سرویس:

روایت سخنگوی وزارت امور خارجه از حضور عراقچی در نشست 3+3

روایت سخنگوی وزارت امور خارجه از حضور عراقچی در نشست 3+3