مطالب مرتبط:
تصاویر/ شورای فرهنگ عمومی استان فارس
ایران و شورای همکاری خلیج فارس؛ افق های جدید همکاری
طرح روز فارس در دستور شورای فرهگ عمومی استان
کتاب «ساختار شکنی در مباحث قصاص» نقد می شود
فوری / درخواست فوری شورای امنیت برای آتش بس در لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 15:452024-10-12سياسي

ساختار جدید شورای هماهنگی قرآنی در فارس اعلام شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تغییر ساختار شورای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور، ساختار جدید این شورا را در استان اعلام کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تغییر ساختار شورای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور، ساختار جدید این شورا را در استان اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع امروز، 21 مهر ماه در یکصد و چهل و ششمین جلسه مستمر و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد، بیان کرد: استان فارس یک خطه حاصل خیز و واجد حوزه های مختلف علمی است.

وی ادامه داد: فارس در حوزه قرآن استعدادهای ویژه و ظرفیت های شگرفی از مفسرین و عالمان گرفته تا ظرفیت های وسیع نیروهای انسانی، حافظین قرآن، کاتبان قرآنی دارد و در حوزه معماری اسلامی می تواند منشأ تأثیرگذاری ملی قرار بگیرد.

قانع ادامه داد: آن چه به عنوان چشم انداز شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان و شهرستان ابلاغ شده است، تشکیل شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان و شهرستان است که در 3 محور، وظیفه جدی دارد، محور اول ساماندهی و هماهنگی فعالیت های قرآنی استان، محور دوم فرهنگ سازی قرآنی در سطح استان و مسئله سوم پیگیری و نظارت مصوبات شورای توسعه قرآنی است.


برچسب ها: شورای توسعه فرهنگ قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی - توسعه فرهنگ قرآنی - فارس - ساختار - استان فارس - تبلیغات اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ساختار جدید شورای هماهنگی قرآنی در فارس اعلام شد

ساختار جدید شورای هماهنگی قرآنی در فارس اعلام شد