مطالب مرتبط:
یادواره 44 شهید محله شیشه گری شیراز برگزار می شود
صندوق مختلط زیتون ٪128، درآمد ثابت افران ٪102، سهامی سرو ٪85، صندوق اهرم ٪66 و شاخص کل بورس ٪45.96
شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
شاخص کل 1105 واحد رشد کرد/کم اما دلگرم کننده
افزایش بیش از هزار واحدی شاخص کل بورس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 19:202024-10-13سياسي

نصب تمثال 40 شهید شاخص در ورودی های شیراز


عضو شورای اسلامی شهر شیراز از نصب تمثال 40 شهید شاخص استان فارس در ورودی های این کلان شهر در راستای برگزاری دومین کنگره 15 هزار شهید استان خبر داد.

- ایسنا/فارس عضو شورای اسلامی شهر شیراز از نصب تمثال 40 شهید شاخص استان فارس در ورودی های این کلان شهر در راستای برگزاری دومین کنگره 15 هزار شهید استان خبر داد.

افسانه خواست خدایی امروز، 22 مهرماه در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، با بیان اینکه شیراز میزبان دومین کنگره سرداران و 15 هزار شهید والامقام استان فارس خواهد بود، گفت: در این مراسم میزبان مادران، پدران و خانواده شهدایی هستیم که کلمه ایثار در آنان تعریف می شود.

وی ادامه داد: از 2 سال گذشته در جهت تغییر و تحول فضا و چهره شیراز کمیته ای با هدف بازسازی و ساخت تصاویر شهدا در سطح شهر و خدمتگزاری به شهدا، معرفی و الگوسازی جایگاه آنان شکل گرفت.

خواست خدایی افزود: به همت این کمیته و تلاش شبانه روزی پرسنل و مدیران سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شیراز، تمثال و تصاویر جدید شهدا در سطح شهر در حال نصب و بازسازی است و بر اساس طرح پیشنهادی سال گذشته برای سازمان سیما و منظر در ورودی های شهر شیراز تصاویر و تمثال مبارک 40 شهید شاخص استان با مقیاس بزرگ توسط سازمان سیما و منظر در حال نصب است و بی شک حال و هوایی ویژه به شهر شهی


برچسب ها: شورای اسلامی شهر شیراز - عضو شورای اسلامی شهر شیراز - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - شیراز - استان فارس - شهید شاخص
آخرین اخبار سرویس:

نصب تمثال 40 شهید شاخص در ورودی های شیراز

نصب تمثال 40 شهید شاخص در ورودی های شیراز