مطالب مرتبط:
مدرسه شهدای غزه فولاد سنگان افتتاح شد
مدرسه شهدای غزه فولاد سنگان افتتاح شد
پلیس در تعقیب قاتل زن ارومیه ای
پلیس در تعقیب قاتل زن ارومیه ای
پلیس در تعقیب قاتل زن ارومیه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 12:202024-10-05سياسي

4 باب مدرسه هوشمند در ارومیه افتتاح شد


 شنبه 14 مهرماه، 4 باب مدرسه هوشمند خیرساز با 29 کلاس درس  و 89 واحد اداری، رفاهی و پرورشی در بخش صومای برادوست ارومیه با اعتبار 718 میلیارد و 552 میلیون ریال با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی  شنبه 14 مهرماه، 4 باب مدرسه هوشمند خیرساز با 29 کلاس درس  و 89 واحد اداری، رفاهی و پرورشی در بخش صومای برادوست ارومیه با اعتبار 718 میلیارد و 552 میلیون ریال با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در ساخت مدرسه افزود: مسئله آموزش جزو اولویتهای اساسی استان است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با اشاره به اهمیت تبادلات با کشورهای دیگر افزود: برای ارتقای تبادلات با سایر کشورها باید زیرساختهای لازم در استان ایجاد و تامین شود.

وی بر ضرورت ایجاد اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: آذربایجان غربی دارای ظرفیتهای بسیاری است که با سرمایه گذاری می توان علاوه بر تولید و اشتغالزایی، امکان توسعه را فراهم کرد که لازمه آن مشارکت بخشهای مختلف از جمله مشارکت بخش خصوصی است.

حاکم ممکان، نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به عقب ماندگی استان در سرانه فضای آموزشی، افزود: آذربایجان جزو 5 استانی است که در سرانه فضای آموزشی از میانگین کش


برچسب ها: مدرسه هوشمند - استان - ارومیه - مدرسه - افتتاح - هوشمند - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

4 باب مدرسه هوشمند در ارومیه افتتاح شد

4 باب مدرسه هوشمند در ارومیه افتتاح شد