مطالب مرتبط:
اهدای گل توسط سخنگوی دولت به دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی
گرانی صدای والدین را درآورد | بررسی هزینه های نجومی جانبی دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی
عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت / فاطمه مهاجرانی: مجتبی امانی توضیح داد که پیجرهای منفجر شده وسیله ارتباط جمعی رایج در لبنان است؛ حتی دانش آموزان هم از این وسیله استفاده می کنند
امانی، عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از 60 درصد مراجعان اتباع هستند! در یکی از مراکز آموزشی تهران 50 درصد دانش آموزان را اتباع تشکیل می دهند!
عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از 60 درصد مراجعان اتباع هستند / در یکی از مراکز آموزشی تهران 50 درصد دانش آموزان را اتباع تشکیل می دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 12:152024-09-22سياسي

دعوت سخنگوی شورای نگهبان از دانش آموزان به مطالعه قانون اساسی و بررسی وجوه متمایز و قابل افتخار آن


سخنگوی شورای نگهبان در اولین روز سال تحصیلی 1404-1403 در دبیرستان «امامیه» تهران حضور یافت و ضمن نواختن زنگ آغاز سال نو تحصیلی، دانش آموزان را به مطالعه قانون اساسی و تحقیق و بررسی درباره وجوه متمایز و قابل افتخار آن دعوت کرد.

- دعوت سخنگوی شورای نگهبان از دانش آموزان به مطالعه قانون اساسی و بررسی وجوه متمایز و قابل افتخار آن سخنگوی شورای نگهبان در اولین روز سال تحصیلی 1404-1403 در دبیرستان امامیه تهران حضور یافت و ضمن نواختن زنگ آغاز سال نو تحصیلی، دانش آموزان را به مطالعه قانون اساسی و تحقیق و بررسی درباره وجوه متمایز و قابل افتخار آن دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در اولین روز سال تحصیلی جدید (1 مهر 1403) به مدرسه امامیه تهران رفت و زنگ آغاز سال نو تحصیلی را در آن مدرسه نواخت.

سخنگوی شورای نگهبان در سخنانی در جمع معلمان و دانش آموزان این مدرسه با گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) که روز گذشته بود و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امام صادق (ع) چهار هزار شاگرد داشتند و ایشان شاگردان خوب و مبرزی برای جامعه اسلامی تربیت کردند.

در خصوص هفته دفاع مقدس نیز باید گفت، این روزها که اخبار مختلفی از اقصی نقاط جهان به خصوص از کشورهای لبنان و فلسطین می شنویم، بیشتر قدر مجا


برچسب ها: سخنگوی شورای نگهبان - شورای نگهبان - دانش آموزان - قانون اساسی - سخنگوی - نگهبان - آغاز سال نو
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سخنگوی شورای نگهبان از دانش آموزان به مطالعه قانون اساسی و بررسی وجوه متمایز و قابل افتخار آن

دعوت سخنگوی شورای نگهبان از دانش آموزان به مطالعه قانون اساسی و بررسی وجوه متمایز و قابل افتخار آن