مطالب مرتبط:
به استقبالِ نصرالله، ثارالله می آید
نخست وزیر روسیه به ایران می آید
نخست وزیر روسیه فردا به ایران می آید
نخست وزیر روسیه به ایران می آید
پیکر سید حسن نصرالله به ایران می آید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 11:102024-09-30اجتماعي

کارگاه های معدنی از مناطق پرخطر به شمار می آید


رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارگاه های معدنی از مناطق پرخطر به شمار می آید و باید نظارت دقیق بر آن انجام شود.

- رییس اداره بازرسی کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان: کارگاه های معدنی از مناطق پرخطر به شمار می آید ایسنا/زنجان رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارگاه های معدنی از مناطق پرخطر به شمار می آید و باید نظارت دقیق بر آن انجام شود.

زهرا محمودی امروز (دوشنبه، 9 مهر ماه) در بازدید از کارگاه معدنی در زنجان که بیش از 120 نفر نیروی کار دارد، به لزوم ایجاد کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار در کارگاه های بالای 25 نفر نیروی کار اشاره کرد و افزود: اعضای کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای اقتصادی و تولیدی با حضور در محیط های کارگاهی، نواقص غیرایمن را شناسایی کنند و اقدامات مربوط به رفع نواقص احتمالی را انجام دهند.

وی بیان کرد: نظارت بر حسن اجرای مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار و صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور در این کارگاه ها و همچنین پیشگیری از حوادث و بیماری های ناشی از کار، حفظ و ارتقای سلامتی کارگران و سالم سازی محیط کار اولویت و برنامه اصلی بازرسان کار استان است.


برچسب ها: کارگاه - رفاه اجتماعی - اداره بازرسی - استان زنجان - اداره - رییس اداره - بازرسی کار
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های معدنی از مناطق پرخطر به شمار می آید

کارگاه های معدنی از مناطق پرخطر به شمار می آید