مطالب مرتبط:
مرحله دوم آموزش سرشماری عمومی کشاورزی سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد
آغاز عملیات حفاظت و مرمت سه قلعه تاریخی در جنوب سیستان و بلوچستان
فیلم| سرشماری عمومی کشاورزی نیازمند همکاری معتمدان است
سرشماری عمومی بیش از 200 هزار بهره بردار کشاورزی استان فارس
سرشماری عمومی کشاورزی هر 10 سال یکبار برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 09:102024-10-14اقتصادي

آغاز بکار مرحله دوم آموزش سرشماری عمومی کشاورزی سیستان و بلوچستان


معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش کلیدی و مهم سرشماری کشاورزی در دستیابی به خودکفایی در تولید محصولات و امنیت غذایی کشور؛ - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش کلیدی و مهم سرشماری کشاورزی در دستیابی به خودکفایی در تولید محصولات و امنیت غذایی کشور؛ از آغاز مرحله دوم آموزش سرشماری عمومی کشاورزی در استان خبر داد.

مختار محسن مبارکی امروز دوشنبه در آیین مراسم آموزش سرشماری عمومی کشاورزی بیان کرد: برای برنامه ریزی صحیح در بخش کشاورزی، نیاز به اطلاعات دقیق و بهنگام در سطح آبادی ها و شهرها است که فقط از سرشماری به دست خواهد آمد.

وی افزود: در مرحله دوم آموزش سرشماری عمومی کشاورزی ویژه معاونان فنی و آموزشی و کارشناسان مسوول فنی و اجرایی شهرستان ها از 22 مهر ماه به مدت پنج روز در محل مرکز آموزش شهید خیابانیان سازمان جهاد کشاورزی با شرکت 90 نفر فراگیر از سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز بکار کرده است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرحله سوم آموزش در 10 نقطه در سطح مراکز شهرستان ها برای آمارگیران از 30 مهر شروع خواهد شد.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - سرشماری - کشاورزی - بلوچستان - برنامه ریزی - سرشماری کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار مرحله دوم آموزش سرشماری عمومی کشاورزی سیستان و بلوچستان

آغاز بکار مرحله دوم آموزش سرشماری عمومی کشاورزی سیستان و بلوچستان