مطالب مرتبط:
جذب نیروی انسانی حوزه فرهنگی و اجتماعی انتظامی کردستان
دو خبر خوب برای بازنشستگان تامین اجتماعی|زمان پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی/ آخرین جزییات همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
علت واریز نشدن حقوق مهر 1403 بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟
خبر فوری درباره حقوق بازنشستگان / حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز واریز میشود+جدول
چرا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت نشد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 09:302024-10-13سياسي

دستاورد انقلاب در حوزه بانوان/هنرنمایی زنان در حوزه اجتماعی


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که بانوان در کنار هنر مدیریت خانواده در مسئولیت های اجتماعی و از نظر علمی رشد و تعالی پیدا کردند.

- بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که بانوان در کنار هنر مدیریت خانواده در مسئولیت های اجتماعی و از نظر علمی رشد و تعالی پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با کارکنان زن شاغل در انتظامی خراسان جنوبی و پلیس تخصصی اظهار کرد: جایگاه زن در موضوع مدیریت خانواده (تربیت فرزند و همسرداری) از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سرنوشت آینده یک جامعه را رقم می زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز بانوان افتخارات و ارزشمندی را رقم زده اند، بیان کرد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که بانوان در کنار هنر مدیریت خانواده در مسئولیت های اجتماعی و از نظر علمی رشد و تعالی پیدا کردند.

عبادی با اشاره به اینکه حضور بانوان جامعه در بخش هایی چون آموزش و پرورش، دانشگاه ها و همچنین فراجا ضرورت ویژه دارد، یادآور شد: حضور زنان در همه این حوزه ها با مراعات شئون زن مسلمان ایرانی صورت می گیرد.


برچسب ها: مسئولیت های اجتماعی - دستاوردهای انقلاب اسلامی - خراسان جنوبی - نماینده ولی فقیه - دستاوردهای انقلاب - اجتماعی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد انقلاب در حوزه بانوان/هنرنمایی زنان در حوزه اجتماعی

دستاورد انقلاب در حوزه بانوان/هنرنمایی زنان در حوزه اجتماعی