مطالب مرتبط:
افتتاح چهارمین مرکز کنترل حوادث آتش نشانی کشور در کاشان
چهارمین ایستگاه آتش نشانی مهاباد افتتاح شد
شهردار: آتش نشانی مراغه به تجهیزات اطفای حریق در ارتفاع مجهز شد
تصاویر/ حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در افتتاحیه مرکز شماره 2 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز
رژه خودرویی ناوگان آتش نشانی کاشان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 19:302024-09-28سياسي

افتتاح چهارمین مرکز مجهز کنترل حوادث آتش نشانی کشور در کاشان


با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، ستاد فرماندهی و کنترل حوادث 125 آتش نشانی کاشان به عنوان چهارمین مرکز مجهز کنترل حوادث کشور به طور رسمی افتتاح گردید.

- کاشان - با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، ستاد فرماندهی و کنترل حوادث 125 آتش نشانی کاشان به عنوان چهارمین مرکز مجهز کنترل حوادث کشور به طور رسمی افتتاح گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیومرث محمدپور در حاشیه افتتاح چهارمین مرکز مجهز کنترل حوادث آتش نشانی کشور در کاشان ضمن گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت: یکی از نکات مهم در هر جامعه ای بحث امنیت و ایمنی است و در صورت بالا بودن شاخصه های ایمنی در شهر، می توان در هنگام بروز حادثه و بحران های طبیعی و غیرطبیعی، خسارت های جانی و مالی را کاهش داد و فرآیند بازسازی شهر را سرعت بخشید.

وی ابراز داشت: مهم ترین رکن در تحقق ایمنی در جوامع شهری کشور، بدون شک سازمان های آتش نشانی هستند و این عزیزان هستند که با ایثار جان و سلامتی خود برای نجات انسان ها به دل حادثه می زنند که باید همیشه قدردان شان باشیم.

شهردار کاشان در ادامه تصریح کرد: تحولات ساختاری در ستاد فرماندهی عملیات 125 و ارتقای عملکردی در قالب تغییر چند ده فعالیت از حالت سنتی به حالت تخصص اقدامی بود که پس از برنامه ریزی و مهیا شدن مقدمات عملیات


برچسب ها: آتش نشانی - حوادث - کنترل - چهارمین - کاشان - افتتاح - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهارمین مرکز مجهز کنترل حوادث آتش نشانی کشور در کاشان

افتتاح چهارمین مرکز مجهز کنترل حوادث آتش نشانی کشور در کاشان