مطالب مرتبط:
مدیریت بحران های پیاپی در بورس و راهکار پیشنهادی
آموزش کاسرول مرغ و سیب زمینی| خیلی خوشمزه و دلبره!
افتتاحیه شانزدهمین دوره آموزش قرائت قرآن مؤسسه بینه
آموزش و تکنولوژی حلقه مفقوده صنعت سنگ کشور/ دانشگاه ناجی می شود؟
صوت | بخش چهارم آموزش حفظ سوره انشقاق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 11:552024-10-02سياسي

آموزش مدیریت بحران هر منطقه باید منطبق با اقلیم باشد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بر لزوم آموزش صحیح و عملی برای مواجهه با بحران ها و متناسب سازی آموزش با نوع اقلیم هر منطقه تاکید کرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بر لزوم آموزش صحیح و عملی برای مواجهه با بحران ها و متناسب سازی آموزش با نوع اقلیم هر منطقه تاکید کرد.

مهرداد حسن زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز چهارشنبه 11 مهر، در جلسه کمیته آموزش و مانورها با تسلیت شهادت سردارمقاومت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: یکی از مهم ترین دلایل اطلاع رسانی حوادث مربوط به حوزه مدیریت بحران، آگاه سازی مردم نسبت به حوادث برای کاهش مشکلات و حوادث است.

وی با تاکید بر اینکه ارائه آموزش مدیریت بحران منطبق با جغرافیا و اقلیم هر منطقه افزود: در روزهای گذشته در جزیره قشم شاهد حادثه آتش سوزی در بازار قدیم این شهر بودیم که خوشبختانه با مجموعه اقدامات انجام شده بحران کنترل شد، در چنین مواقعی هماهنگی بین تمام ارگان ها و عوامل زیرنظر فرماندهی عملیات اهمیت بسیاری دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به حادثه اخیر معدن طبس و همچنین سیلاب شهر جیرفت، گفت: حوادث اخیر تجربه های تلخی است که نشانگر عدم آموزش مستمر و عملیاتی نکردن آموزش ها و ارزیابی نکردن عکس العمل ها در مواقع حساس و تأخیر در مانو


برچسب ها: مدیریت بحران - مدیریت بحران استانداری - استانداری هرمزگان - بحران استانداری - بحران - مدیر - مدیرکل مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مدیریت بحران هر منطقه باید منطبق با اقلیم باشد

آموزش مدیریت بحران هر منطقه باید منطبق با اقلیم باشد