مطالب مرتبط:
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه ها، خلاف مطالبه صریح بخش خصوصی است
هشدار عضو اتاق بازرگانی در مورد احتمال قحطی کالا در نیمه دوم سال
اتاق بازرگانی به عنوان بازوی مشورتی و تصمیم ساز کنار دولت عمل می کند
اتاق بازرگانی به عنوان بازوی مشورتی وتصمیم ساز کنار دولت عمل می کند
رییس سازمان فضایی ایران منصوب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1403 ساعت 20:102024-10-07اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی ایران: کره ای ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند


به باور من هیچ کجای دنیا هیچ فعال اقتصادی در شرایط تاجران ایرانی نمی تواند کار کند اما خوشبختانه تجارت در کشور ما با وجود این مشکلات برقرار است.

- رییس اتاق بازرگانی ایران: کره ای ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند حسن زاده خاطرنشان کرد: به باور من هیچ کجای دنیا هیچ فعال اقتصادی در شرایط تاجران ایرانی نمی تواند کار کند اما خوشبختانه تجارت در کشور ما با وجود این مشکلات برقرار است.

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: روزگاری ایرانی ها برای خرید اجناس کره ای اکراه داشتند اما امروز همین برندها سبب شده کالای کره ای در بازار ایران جای خود را پیدا کند.

 صمد حسن زاده، رییس اتاق بازرگانی ایران در نخستین نشست هم اندیشی برندهای برتر تجاری اتاق بازرگانی ایران گفت: پس از جریان مشروطه زمانی که در کشور ما از اقتصاد و توسعه خبری نبود افرادی کارهای بزرگی برای اقتصاد کشور انجام دادند و امروز نیز ایرانیانی را داریم که در اقتصاد جهانی می توانند تاثیرگذار باشند .

  وی تصریح کرد: متاسف هستیم که کشور ما چندین سال است که با مشکلاتی در مسائل مدیریتی روبه رو است.

  حسن زاده افزود: اعتقاد دارم می توانیم در تمام مسایل با حمایت های قانونی بزرگ ترین مشکلات دنیا را در این کشور حل کنیم، کشور ما یک درصد مساحت دنیا و یک درصد جمعیت دنیا در اختیار دارد و 15 د


برچسب ها: اتاق بازرگانی ایران - رییس اتاق بازرگانی ایران - رییس اتاق بازرگانی - اتاق بازرگانی - ایران - بازرگانی - بازار ایران
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی ایران: کره ای ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند

رییس اتاق بازرگانی ایران: کره ای ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند