موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب دیدار می کنند
عظمت دفاع مقدس را بشناسیم
پیشکسوتان دفاع مقدس فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند
بانوان استان مرکزی در دفاع مقدس به روایت اسناد
تجلیل مدیرعامل ثتران از همکاران ایثارگر و جانباز و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 09:302024-09-25سياسي

روایتی از شاهین شهر در دفاع مقدس


شاهین شهر در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه مهاجران بسیاری از مناطق جنوب و جنگ زده کشور را در خود جای داد، در اعزام نیرو و کمک های مردمی به جبهه نیز نقش پررنگی داشت و شهدای بسیاری را نیز تقدیم ایران کرد.

- ایسنا/اصفهان شاهین شهر در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه مهاجران بسیاری از مناطق جنوب و جنگ زده کشور را در خود جای داد، در اعزام نیرو و کمک های مردمی به جبهه نیز نقش پررنگی داشت و شهدای بسیاری را نیز تقدیم ایران کرد.

هم زمان با هفته دفاع مقدس و با حضور محمد ذکاوتمند، علی شاه نظری، بهرام عمویی و مصیب نجیمی و به میزبانی فرهنگسرای پایداری شاهین شهر، تلاش شد تا ابعاد مختلفی از نقش این شهر در دوران هشت ساله دفاع مقدس مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

اشاره می شود که محمد ذکاوتمند فرمانده پدافند هوایی تیپ قمر بنی هاشم در دوران دفاع مقدس و علی شاه نظری جانشین گردان امام رضا(ع) از لشکر 14 امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس و از اسرای عملیات کربلای 4 است.

بهرام عمویی نایب رییس شورای اسلامی شاهین شهر و فرمانده سابق بسیج، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه است که در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در مناطق عملیاتی مختلف، به عنوان رییس ستاد تیپ 11 والعادیات فعالیت داشت.


برچسب ها: دفاع مقدس - دوران دفاع مقدس - شاهین شهر - مقدس - کمک های مردمی - دفاع - شاهین
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از شاهین شهر در دفاع مقدس

روایتی از شاهین شهر در دفاع مقدس