مطالب مرتبط:
امروز موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی بواسطه ارتباط با نهاد خانواده است
امروز موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی بواسطه ارتباط با نهاد خانواده است
نقش نظام استاندارد در ایجاد جامعه سالم بر همگان آشکار است
مطالبه از بدنه دانشگاهی و جامعه نخبگانی برای احیای تاریخی شهر تهران + فیلم
رفع مشکلات صنعت هوایی با استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و علمی کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 13:252024-10-10سياسي

نقش سازنده جهاد دانشگاهی در ارتباط نهاد علمی با جامعه صنعتی


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس به نقش پررنگ سازمان جهاد دانشگاهی در شکل گیری حلقه ارتباط بین نهاد علمی و جامعه صنعتی تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس به نقش پررنگ سازمان جهاد دانشگاهی در شکل گیری حلقه ارتباط بین نهاد علمی و جامعه صنعتی تاکید کرد.

میثم ظهوریان امروز با حضور در تحریریه ایسنا و بازدید از بخش های مختلف جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، در رابطه با چالش های مراکز علمی با جامعه صنعتی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای مولود انقلاب است و ذیل عنوان جهاد، چند نهاد دیگر شکل گرفته است.

در حوزه چاپ مقاله، پژوهش های محض و یا لایه کاربردی اتفاقات خوبی در کشور رخ داده، اما یکی از خلأهای موجود عدم اتصال بین علم و فناوری و سپس حوزه صنعت به منظور تجاری شدن محصول است.

وی افزود: طی بازدیدی که امروز از مجموعه های مختلف جهاد دانشگاهی داشتیم، مشاهده شد که اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده و جهاد دانشگاهی نشان داده است، یکی از نهادهایی است که به خوبی در این حوزه کار کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در رابطه با ایفای نقش جهاد دانشگاهی در شکل گیری این ارتباطات اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در تکمیل حلقه های حمایت از ایده، کمک به رسیدن ایده به محصول و فروش دانش محصول به بخش خصوصی تلاش کرده و توفیقات خوبی


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - نماینده مردم مشهد و کلات - سازمان جهاد دانشگاهی - نماینده مردم مشهد - جهاد - نماینده مردم - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

نقش سازنده جهاد دانشگاهی در ارتباط نهاد علمی با جامعه صنعتی

نقش سازنده جهاد دانشگاهی در ارتباط نهاد علمی با جامعه صنعتی