مطالب مرتبط:
هیات انتخاب آثار راه یافته به بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
برگزیدگان سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در سه بخش معرفی شدند
برگزیدگان بخش غزه جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
معرفی برگزیدگان سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در سه بخش | جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه (بخش غزه) به فیلمساز مشهدی رسید
برگزیدگان سه بخش جشنواره36 فیلم کودک معرفی شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 11:502024-10-08فرهنگي

معرفی آثار راه یافته به بخش دوم نمایشنامه نویسی جشنواره کودک


هیئت انتخاب و داوری مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آثار راه یافته به مرحله دوم این بخش را اعلام کردند.

- معرفی آثار راه یافته به بخش دوم نمایشنامه نویسی جشنواره کودک هیئت انتخاب و داوری مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آثار راه یافته به مرحله دوم این بخش را اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، هیئت انتخاب و داوری مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان متشکل از نادر برهانی مرند، علی خودسیانی و مهدی سیم ریز آثار راه یافته به مرحله دوم این بخش را اعلام کردند.

براساس اعلام دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، آثار راه یافته ای که مغایرت احتمالی آنها بر اساس شرایط مندرج در فراخوان در مرحله دوم مشخص شود، از فهرست نمایشنامه های یادشده حذف می شوند.

این در حالی است که آثار راه یافته می توانند با استفاده از نظرات مشورتی مشاوران، نمایشنامه های خود را بازنویسی کرده و حداکثر تا تاریخ 25 مهر 1403 آثار را برای داوری نهایی در سایت جشنواره بارگذاری کنند.


برچسب ها: تئاتر کودک و نوجوان - نمایشنامه نویسی - مسابقه نمایشنامه نویسی - کودک و نوجوان - جشنواره - تئاتر کودک - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار راه یافته به بخش دوم نمایشنامه نویسی جشنواره کودک

معرفی آثار راه یافته به بخش دوم نمایشنامه نویسی جشنواره کودک