مطالب مرتبط:
ریل باس نجف آباد اصفهان، حمل و نقل عمومی را توسعه می دهد
همایش شرکت های صنعت پخش استان اصفهان
استان اردبیل قطب صنعت طیور شمال غرب کشور است
پانزدهمین دادگاه صلح استان اصفهان در آران وبیدگل افتتاح شد
توسعه سیستان و بلوچستان در گرو امنیت و آرامش این استان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 09:202024-10-09سياسي

امکان توسعه حمل و نقل عمومی غرب استان اصفهان با ریل باس نجف آباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توسعه حمل و نقل عمومی و ارتباط با خط مترو کلانشهر اصفهان جز برنامه های مهم شهرستان نجف آباد قرار گرفته و طی چند سال گذشته .

- امکان توسعه حمل و نقل عمومی غرب استان اصفهان با ریل باس نجف آباد نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: ریل باس نجف آباد اصفهان، حمل و نقل عمومی را در مناطق غرب استان اصفهان توسعه خواهد داد و از معضلات ترافیکی می کاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توسعه حمل و نقل عمومی و ارتباط با خط مترو کلانشهر اصفهان جز برنامه های مهم شهرستان نجف آباد قرار گرفته و طی چند سال گذشته مطالعات این طرح انجام و مراحل انتخاب پیمانکار را طی کرده است.

وی افزود: ریل باس نجف آباد از این شهر به سمت خط 2 مترو اصفهان حرکت می کند که در مسیر خمینی شهر و بخشی از اصفهان مثل آتشگاه را نیز پوشش می دهد.

به گفته نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، نشست تخصصی این اقدام به صورت مشترک با مسئولان شهرستان های نجف آباد، خمینی شه


برچسب ها: توسعه حمل و نقل عمومی - نجف آباد - حمل و نقل عمومی - مجلس شورای اسلامی - توسعه حمل و نقل - نماینده مردم - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

امکان توسعه حمل و نقل عمومی غرب استان اصفهان با ریل باس نجف آباد

امکان توسعه حمل و نقل عمومی غرب استان اصفهان با ریل باس نجف آباد