مطالب مرتبط:
یزدان پناه: کشور های مسلمان یک هفته شیر نفت را ببندند رژیم صهیونیستی دست از جنایات برمی دارد
قیمت شیر سر شد
توله شیر آسیب دیده باغ وحش صفادشت به دامپزشکی منتقل شد
فیلم| زیبایی های چشم نواز درختچه شیر خشت در بهاباد یزد
رکوردهای عجیب تیم محبوب تبریزی؛ شیر بیرون و شکار درون/ اگر جام می خواهی در خانه باید ببری!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 09:452024-10-08پزشكي

کمبودی در عرضه شیر خشک یارانه ای در قم وجود ندارد


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:در شیر خشک یارانه ای در قم مشکلی وجود ندارد اما در شیر خشک رژیمی معمولی ممکن است کمبودی در مقطعی باشد که در کمترین فرصت ممکن جایگزین می شوند.

- قم- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:در شیر خشک یارانه ای در قم مشکلی وجود ندارد اما در شیر خشک رژیمی معمولی ممکن است کمبودی در مقطعی باشد که در کمترین فرصت ممکن جایگزین می شوند.

هدی ابوالحسنی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: انواع شیرخشک داریم که معلولی و رژیمی هستند و شیرخشک رژیمی با تجویز پزشک در اختیار افراد قرار می گیرد و نوع دیگر، شیر خشک رایانه ای است که بر اساس تجویز پزشک متخصص به صورت سهمیه بندی و برای درمان تغذیه کودک در اختیار خانواده ها قرار می گیرد و نوع چهارم نیز شیر خشک یارانه ای است که به کودکانی که از شیر مادر محروم هستند داده می شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در روزهای اخیر و به صورت مقطعی دو برند شیر خشک تولید نشدند که به همین علت، عرضه شیرخشک در بازار کم شد؛ اما از ابتدای این هفته تولید و توزیع این دو برند از سر گرفته شد.

وی بیان کرد: تفاوت محسوسی بین مواد اولیه و فرمولاسیون شیر خشک های معمولی وجود ندارد و خانواده ها در صورت کمبود یک برند شیر خشک، از دیگر برندها می توانند استفاده کنند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - شیر خشک - معاون غذا و دارو - دانشگاه علوم پزشکی قم - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - غذا و دارو
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در عرضه شیر خشک یارانه ای در قم وجود ندارد

کمبودی در عرضه شیر خشک یارانه ای در قم وجود ندارد