مطالب مرتبط:
رییس جمهور سه شنبه به روسیه می رود
رییس جمهور سه شنبه به روسیه می رود
رییس جمهور سه شنبه به روسیه می رود
تصمیم رییس جمهور برای حل مشکل حضور ظریف در دولت
واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به ادعای برخی از نمایندگان درباره انتصاب ظریف: پزشکیان در جلسه با مجمع نمایندگان تهران توضیح داد که اقدام قانونی در این ارتباط انجام شده لایحه ای به مجلس ارائه شده و در سران قوا هم مطرح شده که اگر این مساله به شکل قانونی ا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 17:052024-10-19سياسي

رییس جمهور سه شنبه به روسیه می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حبیب الله عباسی  مدیر کل روابط عمومی دفتر رییس جمهور اظهار داشت: «مسعود پزشکیان» رییس جمهور سه شنبه یکم آبان 1403 به منظور شرکت و سخنرانی در شانزدهمین اجلاس سران بریکس و بریکس پلاس عازم روسیه می شود.

- مدیر کل روابط عمومی دفتر رییس جمهور گفت: پزشکیان به منظور شرکت و سخنرانی در شانزدهمین اجلاس سران بریکس این هفته عازم روسیه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حبیب الله عباسی  مدیر کل روابط عمومی دفتر رییس جمهور اظهار داشت: مسعود پزشکیان رییس جمهور سه شنبه یکم آبان 1403 به منظور شرکت و سخنرانی در شانزدهمین اجلاس سران بریکس و بریکس پلاس عازم روسیه می شود.

وی افزود: رییس جمهور علاوه بر سخنرانی در نشست اصلی سران بریکس، دیدار هایی دوجانبه با برخی از روسای جمهور حاضر در این اجلاس از جمله ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و شی جین پینگ خواهد داشت.

عباسی تاکید کرد: پزشکیان همچنین قرار است در برخی نشست های دیگر این اجلاس سخنرانی کند.

شانزدهمین اجلاس سران گروه بریکس قرار است روز های اول تا سوم آبان در کازان روسیه برگزار شود و مسعود پزشکیان به عنوان یکی از سران کشور های عضو بریکس بنا به دعوت رسمی رییس جمهور روسیه در این نشست حضور خواهد داشت.


برچسب ها: رییس جمهور - مدیر کل روابط عمومی - جمهور - دفتر رییس جمهور - رییس - روابط عمومی - بریکس
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور سه شنبه به روسیه می رود

رییس جمهور سه شنبه به روسیه می رود