مطالب مرتبط:
83 کیلومتر شبکه فیبر نوری در سمنان اجرا شد
اجرای بیش از 51 کیلومتر روکش آسفالت در محور شریانی بیرجند - سربیشه - نهبندان
اجرای 68 کیلومتر عملیات انتقال آب روستایی در کردستان
کلید آینده ارتباطات پرسرعت در ایران/ پروژه فیبر نوری منازل و کسب کارها به کجا رسید؟
20 هزار فرصت شغلی با تکمیل پروژه فیبر نوری تبریز ایجاد می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 18:002024-10-12فناوري

اجرای 83 کیلومتر شبکه فیبر نوری در سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان روز شنبه در نشست کنترل طرح فیبرنوری منازل و کسب و کار ها با حضور پیمانکاران این طرح افزود: - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان با تاکید بر تسریع در اجرای طرح ملی فیبر نوری خانه ها و کسب و کار ها در این استان گفت: بیش از 83 کیلومتر حفاری برای طرح ملی فیبر نوری در شهر سمنان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان روز شنبه در نشست کنترل طرح فیبرنوری منازل و کسب و کار ها با حضور پیمانکاران این طرح افزود: طرح سرویس فیبرنوری در منازل و کسب و کار ها از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرعت در شهر سمنان درحال اجراست.

سید یاسر حسن پور با اشاره به چالش ها و روند اجرای طرح فیبر نوری توسط پیمانکار در شهر های مختلف سمنان، اظهار کرد: مجری طرح در زمینه انجام طرح طبق تعهدات پروانه ای باید مدت زمان ارائه خدمات به مشترکان را به حداقل برساند و در سریع ترین زمان ممکن سرویس های مورد نیاز مشترکان را به آنان تحویل دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان اضافه کرد: امید می رود با همکاری مطلوب شهرداری و مردم سمنان شاهد تسریع در تکمیل اجرای طرح فیبرنوری منازل و کسب و کار ها در شهر سمنان باشیم.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - فناوری اطلاعات - مدیرکل ارتباطات - سمنان - فیبر نوری - ارتباطات
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 83 کیلومتر شبکه فیبر نوری در سمنان

اجرای 83 کیلومتر شبکه فیبر نوری در سمنان