مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 12:002024-10-10سياسي

حقیقت همە آن چیزی نیست کە می بینید!


ماهواره، فضای مجازی، رسانه و همچنین سینمای هالیوود همه روزه تصاویر زیبایی از تفریحات، امکانات و عدالت جنسیتی موجود زنان غرب را به سراسر دنیا به ویژه جوامع شرقی عرضه می کنند، - ایسنا/کردستان ماهواره، فضای مجازی، رسانه و همچنین سینمای هالیوود همه روزه تصاویر زیبایی از تفریحات، امکانات و عدالت جنسیتی موجود زنان غرب را به سراسر دنیا به ویژه جوامع شرقی عرضه می کنند، تصاویری به ظاهر جذاب و زیبا اما بە دور از واقعیت.

اگر چه هیچکس نمی تواند منکر رشد و توسعه صنعتی و گسترش روز افزون تکنولوژی در جهان غرب باشد، اما هیچ انسان فرهیخته ای هم نمی تواند ادعا کند که آنچه رسانه ها از زندگی زنان غرب به نمایش می گذارند نیز عین واقعیت است.

آنچه که امروزه جهان غرب از ماهیت زن غربی در قالب رسانه ها و فضای مجازی به دنیا عرضه می کند، تنها صورت تخیلی و بزک شده قصه است و با واقعیت امر همخوانی چندانی ندارد.

اینکه زنان در غرب به دلیل حمایت بی دریغ قانون از آن ها کمتر در معرض تعرض بوده و در عدالت جنسیتی کامل به سر می برند؛ تنها ظاهر قضیه است! و آمارهای منتشر شده از وضعیت زنان غرب حکایت دیگری دارند، همانگونه که مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی های خود فرمودند: وجود عدالت جنسیتی در غرب تنها ظاهر قضیه است و باطن موضوع کاملا مغایر با این صورت بزک کرده است


برچسب ها: فضای مجازی - سینمای هالیوود - عدالت جنسیتی - رسانه - واقعیت - تصاویر - جهان غرب
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت همە آن چیزی نیست کە می بینید!

حقیقت همە آن چیزی نیست کە می بینید!